Milon cirkel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MoSt81

Milon cirkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 12:54

Ik ben gisteren begonnen met de Milon cirkel en ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die dit doen. Werkt het voor jullie?

Mijn doel is om (minimaal) 10 kilo af te vallen. Dit zijn namelijk de kilo's die gezellig zijn blijven plakken na mijn zwangerschap. Nu mijn zoontje bijna een jaar is, is het hoog tijd om daar afscheid van te nemen. :o
Ik wil proberen om 2x per week de Milon cirkel te gaan doen en dan nog 1x per week zelf te sporten of een groepsles te gaan doen. Verder loop ik iedere week een uurtje met een vriendin van mij.
Natuurlijk moet ik ook wat meer op mijn voeding gaan letten. Moet allereerst meer water gaan drinken.

Grapjasjes12

Re: Milon cirkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:26

Zelf raadt ik de Milon Cirkel aan als je net start met fitness! Fijne oefeningen en geen ingewikkelde apparaten. Het is gemakkelijk zelf te doen met weinig kundige ogen aan de zijlijnen.

Ook voor gevorderden is het leuk om het als een circuit te pakken, alles lekker zwaar en veel cardio oefeningen doen tussendoor :j

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:28

Ik doe de Milon ook, doe twee keer Milon en 1x fit& shape groepsles. Ik val niet af van de Milon maar let ook niet echt op mijn eten.

Als je wilt afvallen zul je wel echt je eetgewoontes aan moeten passen. Bij ons op de sportschool hebben ze het programma body support wat je erbij kunt doen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 13:32

Mijn fysio biedt het aan. En ik heb begeleid een rondje gedaan. Waren mijn instabiele wervels het niet mee eens. Die vlogen na het rondje spontaan weer van hun plek. Hebben dus maar besloten er niet mee verder te gaan. Maar het is een super mooi systeem en goed te doen voor (bijna) iedereen.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 14:07

Dancer schreef:
Ik doe de Milon ook, doe twee keer Milon en 1x fit& shape groepsles. Ik val niet af van de Milon maar let ook niet echt op mijn eten.

Als je wilt afvallen zul je wel echt je eetgewoontes aan moeten passen. Bij ons op de sportschool hebben ze het programma body support wat je erbij kunt doen.

Ik hoop er toch wel van af te vallen, maar ben ook echt wel te zwaar. En anders als mijn vet dan word omgezet in spieren vind ik het ook prima :) Maar uiteindelijk moeten er toch wel kilo's vanaf.