Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
twinducklin schreef:fjordjes schreef:Hier hetzelfde, ik heb voorhoofdsholte ontsteking. Ik neem elke +/- 2 uur twee paracetamols en dan gaat het redelijk. Ik heb alleen aan de linkerkant last maar vervelend is het zeker!
2 paracetamol elke 2 uur? Mag hopen dat het een typefout is?
StonedRomy schreef:Even langs de huisarts gaan. Antibiotica werkt inderdaad niet. Neus spoelen met zout water en vervolgens een speciale neusspray.
amandananana schreef:Stomen absoluut niet doen met holteontsteking. Als je dit te heet doet raken je slijmvliezen geïrriteerd en ben je nog verder van huis.
Spoelen met zoutoplossing helpt wel, dit kan je zelf maken. Een theelepeltje zout in een glas gekookt en afgekoeld water. Opsnuiven vanaf een theelepeltje en als dat niet lukt een spuitje halen bij de apotheek en het zo je neus in spuiten.
Marie111 schreef:StonedRomy schreef:Even langs de huisarts gaan. Antibiotica werkt inderdaad niet. Neus spoelen met zout water en vervolgens een speciale neusspray.
Huh? Hier een "ervaringsdeskundige" met jarenlange chronische bijholtenontsteking. Als het me te erg werd, was antibiotica het enigste war echt goed hielp.
O, ja - van zoutoplossing krijg ik een verstopte neus.
Ik zeg dus - naar de huisarts.
Marie111 schreef:StonedRomy schreef:Even langs de huisarts gaan. Antibiotica werkt inderdaad niet. Neus spoelen met zout water en vervolgens een speciale neusspray.
Huh? Hier een "ervaringsdeskundige" met jarenlange chronische bijholtenontsteking. Als het me te erg werd, was antibiotica het enigste war echt goed hielp.
O, ja - van zoutoplossing krijg ik een verstopte neus.
Ik zeg dus - naar de huisarts.