Krullen kapper

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wouterpaard

Krullen kapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 10:57

Of curslys kapper.

Ik ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben. Ik heb zelf dik lang haar met slag erin. Maar echte krul blijft er nooit in zitten na wat Googlen kwam ik uit op de krullen kapper ik dacht wie weet is dit iets. Maar werkt het echt?

Ik zoek een kapper rondom Groningen.

Love2sk8

Re: Krullen kapper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 11:00

mijn moeder gaat naar de krullenkapper in winterswijk, dat bevalt haar heel goed! Ze neeft dan ook wel echt heel veel krullen, maar het ziet er net wat mooier uit bij deze kapper :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 11:04

Ik heb slag in mijn haar en heb niet heel stevig haar, maar met een curlsys knipbeurt heb ik een dik half jaar haar dat goed zit. Ben er blij mee.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 11:09

Ik heb mijn haar laatst ook zo laten knippen. Fantastisch. Heeft nog nooit zo goed gezeten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 11:25

Heel brutaal.. Heeft iemand een voor en na foto voor mij. Klinkt heel intressant

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 11:45

En het blijft dus ook wel met krul? Niet na een week dat het effect weg is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:05

Ik ben er ook positief over. Heb wel echt krullen van mezelf, dus geen slag. Maar het zit gewoon beter en ik hoef minder vaak naar de kapper. Het enige nadeel is dat het best duur is.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:13

ik ben vorig jaar mei bij een krullenkapper geweest, het zat geweldig, maar met een hoop "troep" erin. Ik ben niet van de "troep", bij mij is het dagelijks wassen en aan de lucht drogen en klaar.
Ben sindsdien niet meer naar de kapper geweest (traumaatje: puntjes knippen is in de ogen van een kapper al gauw 20 cm eraf). Mijn haar is best lang geworden en de krullen zitten er nog steeds goed in.

Als ik weer eens een dagdeel tijd heb (die krullenkapper zit een enorm end weg) ga ik daar toch weer heen. Het was wel erg duur, maar ja.......

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:15

Ik heb het twee keer met de speciale techniek laten knippen en het zat mooi, maar ik vond de punten op een gegeven moment wel erg dun worden, doordat de punten schuin "ingeknipt" worden
Nu dus weer terug bij de normale kapper en dat bevalt me eigenlijk beter

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 13:27

Ik ben kapster maar als bij kappers 2cm eraf gaat terwel je zegt puntjes. Doen ze gewoon wat zelf mooi lijkt! Een goede kapper luisterd na je. Je moet aanblijven dringen alleen de puntjes en je haar vast pakken en laten zien hoeveel eraf moet!

Als je echte echte krullen hebt knippen ze dit ook eigk altijd met droog haar.