Misschien een beetje een rare titel dus ik zal het even uitleggen.
Gisterochtend in de auto gestapt op weg naar een meeloopdag op een school. Was ruim op tijd dus lekker rustig aan de ruiten gekrabd en onderweg gegaan. Had immers alle tijd.
Na een tijdje kwam er iemand achter me rijden, een bumperklever. Ik laat me niet opjagen door zo iemand en daarnaast reed er iemand voor me.
We reden op een 80km weg aan en de auto voor me reed de weg op. Ik moest wachten op 2 auto's die daar reden. Ik stopte rustig en keek in mijn binnenspiegel.
Op dat moment zie ik de man die achter me reed in volle vaart op me af komen. Uit een reflex heb in de rem hard ingetrapt, ik gleed desalniettemin bijna 2 meter door.
Uitgestapt, frustratie geuit en papieren ingevuld. Ik kon wel verder (auto is toch wel goed kapot alsnog).
De korte versie van wat er is gebeurd. Nu waarom ik dit topic open.
Ik heb tijdens het invullen van de papieren al vreselijke rugpijn gekregen. In de auto naar de meeloopdag werd het alleen maar erger, toch zo goed mogelijk meegedaan daar.
Vandaag naar het werk geweest en alleen maar achter de kassa gezeten, zowat met tranen in mijn ogen.
Ik kan alleen maar voorover gebogen lopen en mijn benen voelen een beetje aan of ze slapen. Niet echt slapen maar heel licht.
Mijn onderrug maakt me op dit moment dat ik me op de grond wil gooien en wil schreeuwen en huilen. Het maakt me helemaal horendol en ik weet niet meer wat ik moet.
De pijn wordt alleen maar erger en erger en ik word er een beetje moedeloos van..
Morgenochtend bel ik uiteraard de dokter. Ik durf niet goed pijnstillers te nemen omdat ik en er absoluut niet van houd en omdat ik bang ben het over te belasten daardoor.
Wat ik hiermee wil? Geen idee. Maar dit leek me wel een mooie oplossing mijn frustratie te uitten en een beter idee als mezelf op te grond te gooien

Bedankt voor het lezen van mijn zeikverhaal

Tips voor een houding waarin ik vannacht kan slapen zijn ook welkom trouwens, ik weet het niet meer..