Zojuist zag ik het verhaal van het meisje Mayim, die vanwege een beperking in een rolstoel zit, bij RTL Late Night.
Ze heeft weinig vrienden, maar heeft voor haar verjaardag 30 mensen uitgenodigd, waaronder 10 kinderen. Hapjes, drankjes, vrijkaartjes voor museum..... En nog geen handjevol mensen kwam opdagen. Het hele verhaal vind je hier: http://www.kanteldenker.nl/
Zie ook de uitzending van RTL Late Night van vanavond.
Nu leek het mij een fantastisch idee om een kaartenactie op te starten. Te meer omdat haar vader ook het adres op zijn site bekend heeft gemaakt. Kom op bokkers; zullen we met een hoop bokkers deze meid een leuke kaartenbom bezorgen?? *adres gewist*
Sorry maar zoals jij het verwoord zie ik het nergens staan. 1 iemand vraagt in reactie of ze kaartje mag sturen, vader geeft adres. Ja dat kan dan iedereen die de website vervolgens helemaal goed leest ook lezen en doen. Maar vind zo op eigen houtje een actie opzetten en zijn adres op een andere locatie dan zijn eigen website vernoemen zonder toestemming not done.
Dat zie ik totaal anders. Vader noemt doelbewust het adres voor kaartjes. Niet op een adgeschermde Facebook ofzo, nee echt publiekelijk toegankelijk op hun eigen site.
Maargoed, ben je t er niet mee eens stuur je toch geen kaartje? T leek mij een mooi idee.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 25-02-16 07:39
Volgens mij zijn kaartenacties op Bokt niet meer toegestaan? Vind het ook niet bepaald netjes om het adres hier neer te zetten. Je zult het vast goed bedoelen, maar het adres nu zomaar op een andere website plaatsen lijkt me niet de bedoeling.
Ik vind het een super leuk idee hoor. Maar misschien kun je even de vader een berichtje sturen of ze dit oke vinden ? Om gedoe te voorkomen.. dat zou jammer zijn