Sins kort heb ik op mijn voorhoofd een paar huidkleurige bultjes zitten. ze vallen in de spiegel niet echt heel op, maar in bepaald licht zie je ze heel er goed. Daarnaast heb ik ook een droge huid, daarom heb ik een paar dagen geleden wat vaseline op de droge plekjes van mijn voorhoofd gesmeerd. Misschienn komt het daardoor? Ik heb voor de rest wel een hele egale huid, zonder puistjes. Ik ben 15 jaar. Wie weet wat dit kan zijn?
Smeer alsjeblieft nooit meer vaseline op je hoofd. Dat maakt de poriën dicht waardoor je mog sneller puisten krijgt. Koop dan gewoon een goede nachtcremé. En voor de rest waarschijnlijk gewoon beginnende puistjes
Sem_
Geplaatst: 25-02-16 23:32
Het zou trouwens goed kunnen dat de vaseline heeft gezorgd voor vochtbultjes. Dat heb ik ook weleens gehad! Toen wilde ik ook mijn droge voorhoofd aanpakken. Vaseline is alleen niet geschikt voor je gezicht. Waarschijnlijk trekt het vanzelf weer weg, gewoon met rust laten. Bij mij werden het iig geen puistjes.
Ik heb het als ik bijvoorbeeld mijn gezicht met zeep was of een crème gebruik die niet goed hydrateert. Dan droogt mijn huid uit en krijg ik bultjes. Maar ook deze periode waarbij de lucht erg droog is krijg ik de bultjes op mijn wangen. Flink smeren met een goede hydraterende crème. Geen vette crèmes!