Pole Fitness/Paaldansen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Pole Fitness/Paaldansen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 11:16

Sinds kort ben ik verslaafd geraakt aan Pole Fitness! Enorm leuk en super gaaf om te zien hoe snel je nieuwe technieken kan leren! *\o/*

Nu ben ik benieuwd welke bakkers hier ook aan verslingerd zijn! Kunnen we misschien tips, tricks en leuke ervaringen uitwisselen! Het is natuurlijk mooi om elkaar verder te helpen ;)

Ik heb inmiddels 5 lessen achter de rug en mijn benen zijn werkelijk bont en blauw! Na 5 lessen kom ik bijna zelfstandig in de vertical break en heb gisteren zelfs een aanzet tot de helicopter gemaakt!! Is alleen nog erg lastig om mijn heupen goed bij de paal te houden. Ook heb ik gisteren geoefend met gewoon in de paal zitten.
Uiteraard ben ik begonnen met de fireman, flash dance en front hook.
Merk dat het wat lastig is om plaatjes bij alle technieken te zoeken omdat er nog wel eens andere termen gebruikt worden voor dezelfde techniek haha.

Maar brand los! Ik ben benieuwd!

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:25

Present ! Al ligt het bij mij nu een tijdje stil vanwege een blessure en tijdgebrek. Maar ik ben het rekken en strekken alweer rustig op aan het bouwen dus hopelijk binnenkort de paal weer eens in! Weer eelt kweken :D

Evel_Knievel

Re: Pole Fitness/Paaldansen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 11:30

Yes! Een mede verslaafde haha :P
Ik heb echt bont en blauwe benen! Mensen kunnen wel denken dat ik word mishandeld ofzo :') Moet ook nog wat leniger worden. Wil graag thuis wat oefeningen doen om dat te bereiken. Tips daarvoor zijn dus welkom ;)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:31

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 11:35

Ik wil het heel graag gaan doen, maar kan niks vinden dat een beetje in de buurt zit :(
Als iemand een plek weet die een beetje in de buurt van antwerpen/sint niklaas zit, zijn tips altijd welkom :)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 00:12

Haha ja, de zogenaamde 'polekisses' :D ! Kan je echt helemaal niks vinden bakkabouter? Je zou toch denken dat overal wel iets zit!

Ik ben er ook helemaal verslaafd aan, het is een complete work out en toch voel je je heel vrouwelijk, ik tenminste haha!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 00:39

Darah3 schreef:
Ik paaldans weer sinds een paar weken, ben er ruim een jaar tussenuit geweest ivm blessure.
Als je zin hebt om mee te kletsen :) [HK] Meer die aan Pole Fitness (Paaldansen) doen?

In dit topic zitten veel meer paaldansers, die je vragen kunnen beantwoorden en adviezen kunnen geven :)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 15:58

Ik wilde je ook doorverwijzen naar het HK topic. Ben al een tijdje niet actief geweest daar, maar het is een erg leuk topic!