Ziekte van Freiberg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bryce27

Ziekte van Freiberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-16 20:00

Hallo allemaal,

3 jaar geleden is bij mij de ziekte van Freiberg geconstateerd (Köhler II)
Ik had erg pijn aan mijn rechtervoet, beide voeten op de foto geweest en op mijn rechtervoet was dus te zien dat het niet goed was. Het is een botversterf in het middenvoetsbeentje. Ik moest 3 maanden rust nemen, niet paardrijden, weinig lopen, het was verschrikkelijk...
Ik heb na de rustperiode via de podotherapeut steunzolen laten maken en de pijn werd steeds minder, ik was ervan af dacht ik.
Nu kreeg ik sinds een paar weken last van mijn linkervoet, ik dus naar de huisarts om het te laten kijken en deze verwezen mij door naar het ziekenhuis om ook deze voet weer op de foto te laten zetten. Vandaag kreeg ik de uitslag en nu heb ik het dus ook aan mijn linkervoet.
Nu dus maar weer een afspraak maken bij de podotherapeut om te kijken of ze nog iets aan de steunzolen kunnen veranderen..
Nu heb ik nog nooit iemand gesproken die dit heeft. Zijn er misschien mensen op Bokt die dit hebben? en zo ja, hoe is het bij jullie opgelost?

Valentijn5

Re: Ziekte van Freiberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 16:41

Ik heb niet dat wat jij hebt maar wel veel pijn aan mijn voeten met lopen. Vooral mijn rechtervoet doet pijn. Heb last van ingezakt bot en platvoeten. Maar het blijft pijn doen en steunzolen zijn niet erg goedkoop. Dus ik weet wat het is om pijn aan je voeten te hebben.