Gisteravond me dochter,[ze is al een poosje ziek,hoesten en wisselend koorts] ik hoor een hoop lawaai,dacht eerst dat er door de storm ergens iets omwaaide.Toen hoorde ik me zoon roepen T [naam van me dochter].Dus ik naar boven gerent,was me dochter in de douche flauw gevallen,toen ze haar tanden wilde poetsen.Me zoon in paniek,die was zich rot geschrokken.Ze was binnen een minuut weer bij,maar [dat hoorde ik pas vanmorgen] ze lag te schokken en was helemaal stijf toen ze bijkwam en was verward.
Vanmorgen de H.A. gebeld of die langs kon komen.Nee dit was geen spoed om langs te komen zei de assistente,we moesten vanmiddag om half 3 zelf komen.Ik zei nog,ze is erg slapjes en heeft steeds koorts en is echt ziek [ze is al ruim een week ziek].Ja maar dat was geen reden voor een huisbezoek.
Ik zei ook nog dat ze een verleden heeft met Stuipen [geen Koortsstuipen,maar Hersen stuipen,waar ze een drain voor had toen] maar dat boeide blijkbaar niet.

Waarom ik gisteravond niet 112 had gebeld? omdat ik vanmorgen pas hoorde over dat schokken en stijf worden.
Vind het vreemd,dat ik wel 112 had moeten belllen i.v.m. spoed,en dat het nu geen huisbezoek waard was.
Nou vanmiddag maar naar de H.A. toe.
Ben flink geschrokken gister.
Iemand die dit herkend? Epilepsie is het volgens mij niet,want dan krijg je ook schuim op de mond.Ik hoop niet dat het een stuip was.Ik weet verder weinig over Stuipen.