ik ben inmiddels al 7 weken aan het hoesten. Het is een droge kriebelhoest. Nav andere klacht was ik bij de huisarts week of 3 geleden en hoorde ze me zo hoesten. Voor de zekerheid een longfoto laten maken, moest toch al voor een echo dit was helemaal goed. Echter ga ik bij a week 8 in. Het hoesten is even ietsjes minder geweest maar nu weer erg extreem. Meerdere malen per dag tot een soort kokhalzen aan toe. Sinds gisteren wat slijm in de keel maar heb nog steeds puur kriebelhoest. Codeine fosfaat helpt vrijwel niet, de hoestdrank en tabletjes ook niet.
Sinds eind van de middag heb ik hele scherpe pijn in mijn rechterborst. Met inademen (diep inademen nog meer) en echt giga erg met hoesten. Uitademen geen last.
Ik ben het zo ontzettend zat, zou eigenlijk wel weer naar de huisarts willen maat ik hoor ook overal dat het heerst en dit jaar erger is dan normaal en dan denk ik weer ze vinden toch niet, hoort erbij nu en moet toch maar wachten tot het mindert/overgaat.
Echter is het met deze pijn ook geen doen zo.. Ook geen idee wat het zou zijn, zou het kunnen duiden dat erg nu dan misschien toch een ontsteking is gekomen of komt het door het hoesten ofzo? Het is anders dan spierpijn.
Iemand misschien nog tips voor de hoest of idee waar de scherpe pijn vandaan komt? Wat denken jullie, inderdaad nog eens langs gaan bij de HA of nog afwachten?
Ik weet dat bokt geen dokter is maar advies en tips is zeker welkom