Staartbeen/stuit gebroken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Staartbeen/stuit gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 09:37

Goedemorgen bokkers,

Gisterenavond ben ik hard van mijn paard gevallen, hierbij heb ik mijn staartbeen gebroken, deze hebben ze proberen recht te zetten (ene stuk terug duwen, stond naar binnen) maar dat is niet gelukt.

Over een week moet ik terug om te kijken hoe het ervoor staat.

Iemand van jullie welleens meegemaakt? Hoelang konden jullie niet rijden, of uberhaubt fatsoenlijk bewegen? En hoelang heeft het geduurt voor het echt helemaal genezen was?

Sharon

Cookies

Re: Staartbeen/stuit gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:59

Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik er vrijwel geen last meer van had. En het heeft maanden geduurd voordat ik me weer een beetje fatsoenlijk kon bewegen.
Sterkte ermee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 09:59

Ja, ik. Inmiddels alweer iets meer dan 6 jaar geleden. Helaas heb ik af en toe nog pijn, als ik lang op een harde stoel moet zitten of bijvoorbeeld bij een lange autoreis(naar zuid frankrijk of engeland, dus echt úren).

Ik reed toen sowieso geen paard dus dat durf ik niet te zeggen. Omdat ik ook mijn rug op een bepaald punt gebroken had(wervel gezakt),had ik veel pijn en heb ik toch wel een week of 3 veel op de bank gelegen bij mijn ouders. (ik woonde toen alleen, en kon niet zoveel).

Mijn tip is om een soort zwembandje te lenen bij rode kruis of hoe dat nu ook heet. Zodat je daarop kan zitten, dat ontlast.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 10:01

Ik heb mijn stuitje 7 jaar terug zwaar gekneusd.. het heeft jaren geduurd voordat ergste pijn eraf was en soms nog als ik verkeerd zit dat ik het voel

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 23:42

Ik maar ik kon toch vrij snel weer zitten enzo. De eerste dagen waren het ergste. En sommige houdingen blijven wel gevoelig, onderuit gezakt zitten bijvoorbeeld.