hoi, ik weet niet of dit hier goed staat. nu heb ik vanmorgen een trap van een pony tegen mijn gezicht aangekregen (valt mee hoe erg het is ) en nu heb ik een wondje op mij kin (niet diep) maar nu stopt deze niet met bloeden. hoe kan ik ervoor zorgen dat dit wel stopt met bloeden?
Als het schoon is en zoals jij zegt echt niet diep en openstaand zou je er bloem op kunnen doen dit laat het bloed stollen. Maar ik zou toch voor de zekerheid even laten kijken door de huisartsenpost.
Hup naar de huisartsenpost. Het is je gezicht, laat dat alsjeblieft mooi genezen
Evitaali
Geplaatst: 13-02-16 13:58
Even langs de huisarts, goed schoon laten maken en is je tetanusprik nog geldig?
Hanmar
Geplaatst: 13-02-16 15:15
Je topic staat niet helemaal goed. "Forumzaken" is bedoeld voor vragen/suggesties over Bokt.nl. Jouw vraag hoort meer thuis bij het subforum "Mensenwelzijn & Sport", daar ga ik het topic dan ook heen verplaatsen.
Plus hoe oud ben je? Ivm tetanus. Denk dat dit wat lijm of hechtpleister nodig heeft. Even naar de HAP.
mindful
Geplaatst: 13-02-16 16:20
steristrips op zetten, sneetje dicht nijpen en over kleven. Kan je best door iemand anders laten doen
Hanmar
Geplaatst: 14-02-16 10:14
Eerder verplaatste ik dit topic maar realiseer me nu dat de TS nog geen Kudde-toegang heeft. Aangezien dat betekent dat ze zelf hier niet meer kan reageren, plaats ik een slotje. TS kan met dit soort vragen terecht wanneer ze Kuddetoegang heeft verkregen.