Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Ik had ook zo'n plekje en bij mij was het een basaalcelcarcinoom, huidkanker... Operatief verwijderd... Ik zou het zeker aan de HA laten zien, die kan je doorverwijzen naar de dermatoloog.
laraxXxemma schreef:Als je het specifiek wil weten moet je gewoon naar de HA gaan inderdaad. Bokkers zijn geen dokters
Maureen95 schreef:Ik heb een afspraak voor maandag gemaakt![]()
Ik hoop dat het niks raars is. De telefooniste lachte mij al bijna uit omdat ik alleen met dat plekje naar de huisarts wil
Maureen95 schreef:Ik heb een afspraak voor maandag gemaakt![]()
Ik hoop dat het niks raars is. De telefooniste lachte mij al bijna uit omdat ik alleen met dat plekje naar de huisarts wil
Maureen95 schreef:Ze lachte me niet echt uit maar het was meer spottend alsof het raar was dat ik daar voor bel en een afspraak wil maken. En ik ben er helemaal niet van om snel naar de dokter te gaan en nou doe ik het en dan gaan ze zo reageren
Zoolgangster schreef:Maureen95 schreef:Ze lachte me niet echt uit maar het was meer spottend alsof het raar was dat ik daar voor bel en een afspraak wil maken. En ik ben er helemaal niet van om snel naar de dokter te gaan en nou doe ik het en dan gaan ze zo reageren
En door zulke "tantes" worden mensen dus ontmoedigd naar de huisarts te gaan. Ook wanneer het wel zou moeten.
Succes, TS!
smurffie schreef:Dat zou voor mij wel iets zijn om aan te kaarten, dat je je niet serieus genomen voelt en dat je echt ontmoedigd. Als jij je zorgen maakt moet je terecht kunnen.
Hopen dat het mee valt.
Maureen95 schreef:Nou als je dan toch bij de HA bent zou ik dit gewoon even vertellen. Het is geen professionele reactie van die telefoniste!Ze lachte me niet echt uit maar het was meer spottend alsof het raar was dat ik daar voor bel en een afspraak wil maken. En ik ben er helemaal niet van om snel naar de dokter te gaan en nou doe ik het en dan gaan ze zo reageren