Voor het eerst alleen sportschool.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Voor het eerst alleen sportschool.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 12:42

Hoi!

Een tijdje geleden had mijn zus een familie pas aangevraagd bij basicfit. Nu moet ik gaan trainen met hardlopen, maar omdat de kou buiten op mijn knieën slaat wil ik heb in de sportschool doen.
Het is een familie pas dus ik mag er gewoon mee naar binnen maar ik heb werkelijk geen idee hoe zoiets werkt..

Mijn zus kan niet mee want die is nu op vakantie, kan ik daar vragen of iemand van de werknemers mij het wilt uitleggen? Of is dat raar omdat die pas er eigenlijk al best lang is? En omdat het een 'zelfstandige' sportschool is
Ik ben echt een schijterd in dat soort dingen dus graag serieuze antwoorden, vind het dood eng om iemand zomaar aan te spreken :=
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 09-02-16 12:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Re: Voor het eerst alleen sportschool.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:44

Simpel, je gebruikt je pas bij het poortje, gaat naar de kleedkamers om je om te kleden en je spullen op te bergen, en je loopt daarna naar de loopband. Die zijn niet zi ingewikkeld, maar je kunt gerust hulp vragen hierover. Daar zijn de mensen voor. :)

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:45

Heb je al een kaartje? Dan kan je daarmee gewoon binnen, via een scanner aan de deuren.
Als je nog geen kaartje hebt staat er buiten een automaat waar je eentje kan uithalen met een QR code die je per mail gekregen hebt toen.

Werknemers zijn meestal zeer behulpzaam; maar alles wijst zichzelf wel uit hoor.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:46

is niet raar hoor :) op de apparaten staat instructie of er staat een plaatje bij maar toen wist ik nog niet hoe ik op iets moest zitten :') heb gewoon de man gevraagd die ernaast bezig was.

Neem wel even een handdoek mee voor je zweet, want dat is onmisbaar

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:46

De medewerkers van basic fit zijn over het algemeen erg vriendelijk en vinden het echt niet erg om je dingen uit te leggen! En anders kun je altijd iemand vragen die al bezig is op de loopband :j

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 12:48

Kirrr schreef:
Heb je al een kaartje? Dan kan je daarmee gewoon binnen, via een scanner aan de deuren.
Als je nog geen kaartje hebt staat er buiten een automaat waar je eentje kan uithalen met een QR code die je per mail gekregen hebt toen.

Werknemers zijn meestal zeer behulpzaam; maar alles wijst zichzelf wel uit hoor.

Ik heb een basicfit pas, dat is genoeg toch?

Bedankt voor de reacties ! Zal mij er vanavond maar eens aan wagen :o

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:49

Het is helemaal niet raar om om uitleg te vragen. Je zou gewoon kunnen vertellen dat je familie die pas al langer heeft, maar dat jij er tot nu toe geen gebruik van hebt gemaakt en dat voor jou dus alles nieuw is. Dan begrijpen ze wel dat je nog een beetje wegwijs moet worden gemaakt. Bedenk maar zo: het is de belangrijkste taak van een medewerker om te zorgen dat een klant tevreden is. Ze zullen je dus vast graag helpen!

Misschien is het voor jezelf prettig om al van tevoren te bedenken wat je precies wilt vragen, bijvoorbeeld hoe de loopband werkt. Laat je in ieder geval vooral niet afschrikken door het feit dat je er nog nooit bent geweest. Gewoon gaan, en je zult zien dat het hartstikke meevalt!
Laatst bijgewerkt door Many op 09-02-16 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:49

Ja zo'n pas bedoel ik idd.

Veel plezier!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 13:09

Bedankt voor de tip Many!
Had al wel wat bedacht wat ik wou zeggen maar toch, vind het wel moeilijk haha :)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:33

Bijna iedereen gaat alleen naar de sportschool. Lekker naar binnen en aan de balie even om hulp vragen om daarna lekker te gaan rennen!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:37

Even een tip, bedenk dat het voor iedereen daar ooit een eerste keer was dat ze een sportschool binnen kwamen :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 20:27

Dat is waar, maar ben bang dat ik tussen buffels van mannen kom te staan en en sta ik daar als spierloos meisje van 16 _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:46

Er staan heel veel mensen van jouw leeftijd, je bent echt niet de enige.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:48

Ach die buffels zijn soms heel behulpzaam hoor :P Heb wel een keer zitten klunzen met zo'n apparaat en toen kwam eentje me helpen.

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 20:51

Is niet gek om te vragen hoor, zelfs als je tegen het poortje aanloopt en het daardoor tijdelijk niet verder wilt draaien vinden ze het niet gek :+.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 21:33

SindyKaya schreef:
Dat is waar, maar ben bang dat ik tussen buffels van mannen kom te staan en en sta ik daar als spierloos meisje van 16 _O-

Bij de loopband zal dat denk ik best meevallen, mijn ervaring is dat die mensen vooral bij de (losse) gewichten bezig zijn. :)

Om hulp vragen staat altijd vrij, de medewerkers zijn er om je te helpen!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 22:50

Nou ben net geweest, vond het leuk! Werd goed geholpen :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 13:34

Er stond trouwens dat je bij de sport ruimtes geen mobiel mocht gebruiken. Waarom is dat? Ik luister graag mijn eigen muziek en gebruik ook graag de endomondo app..

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:31

Bij ons mag je alleen niet bellen.
Ik gebruik hem ook altijd voor muziek.