Sinds een aantal maanden heb ik erg last van mijn blaas. Vooral 's ochtends kan ik niet normaal plassen, omdat het zo'n pijn doet. Meestal in de loop van de dag nam de pijn af.
Ik ben naar de HA geweest en heb me twee keer op verschillende dagen moeten laten testen op blaasontsteking, omdat ik dit vaker gehad heb en het precies zo voelt. Ook klinken de symptomen als een blaasontsteking, volgens de HA. Maar dit is het dus niet. Daarna kreeg ik blaasontspanners, maar werd ik daar zo ziek van en deed mijn blaas zoveel meer zeer van dat ik gestopt ben. Ik moest ook bijhouden hoevaak ik plas. Dat is vaak, maar ik drink ook veel. Ik kan het overigens niet lang ophouden, als ik de aandrang voel. Dat deed me denken in de richting van een overactieve blaas, alleen de erge pijnen kan ik niet plaatsen.
De laatste dagen is het veel erger geworden. De pijn blijft nu en ook als ik niet naar de wc hoef, heb ik zo'n pijn in mijn blaas dat ik niet kan stilzitten. Vandaag is wel echt het toppunt dat ik met tranen in mijn ogen heen en weer aan het lopen ben.
Ik heb woensdag een afspraak met de HA, alweer..
Ik heb geen idee wat er zou kunnen zijn en ik vroeg me af of er mensen zijn die zich in mijn verhaal (deels) herkennen..