Magnetiseur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Erres

Magnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 22:55

Hallo allemaal,
Op allerlei manieren probeer ik te genezen van mijn zenuwaandoening. Ziekenhuis is uitbehandeld.
Op dit moment ben al een heel eind. In mei/juni/juli kon ik niet meer lopen en had veel pijn. Nu loop ik weer en ben weer actiever. Ik rijd zelfs alweer (met mate) op mn paardje. Maar de pijn en de gevoelsstoornis die ik nog heb aan mn benen en voeten zijn heftig.
Nu had ik gelezen dat een magnetiseur eventueel verbetering kan brengen.
Maar ja, wie en waar. Via google word ik niet veel wijzer.
Hebben jullie ervaringen? Helpt het? en bij wie? (ik zoek in gelderland/overijssel)
Ik ben benieuwd.. :wave:

Mliiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:59

Probeer Boudewijn Leliveld eens, heeft een praktijk in dalfsen. Kennis van mij is van der aangezichtspijn in der kaak af gekomen dankzij hem!

Zelf ook in behandeling geweest bij hem en ben er zelf veel evenwichtiger door geworden

jesuisRooos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 23:17

Ik heb er ook echt hele goed ervaring mee! Ik kwam wel bij iemand die dit in combinatie deed met het bijv rechtzetten van wervels en m'n heupen. Qua magnetiseren heb ik heel veel verschil gemerkt in spierspanning, ik had hier eigenlijk 24/7 m'n hele leven al last van. Moest gewoon huilen na m'n eerste behandeling omdat ik nooit geweten heb hoe een "rustiger" lijf voelt. Dat in combinatie met het rechtzetten van een aantal wervels en m'n heupen heeft echt een ander mens van me gemaakt! Klinkt raar maar ik ben zelf ook echt veranderd omdat pijn niet meer een vast onderdeel van m'n dag (leven) was.

Edit: ik ging trouwens langs bij iemand die dit gewoon aan huis doet zonder praktijk, heeft hier wel gewoon opleidingen voor gevolgd. Was in Wezep, mocht je wat meer informatie willen over degene waar ik langs ging kun je even pb'en!

Princesj

Re: Magnetiseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:27

Ik ben zelf magnetiseur, echter niet professioneel. Ik heb geen idee wat een prof hiervoor vraagt en bij wie je het beste terecht kan. Wel is het essentieel dat je jezelf ervoor open stelt. Helaas heb ik wat mensen gehad die dit niet konden, die kan ik dan ook helaas niet helpen (om deze reden ook niet professioneel en zeker geen mensen gaan doen).