Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lorrena schreef:Waaruit denk je dat het te hoog is heb er namelijk geen verstand van
UhNee schreef:Voor mensen zonder adhd werkt het effect averechts
Fijn dat de concerta je zo helpt! Als ik het zo lees denk ik eerlijk gezegd wel dat je een vrij hoge dosering hebt..... Goed contact houden met je arts en uitkijken dat je bijvoorbeeld goed blijft eten en in slaap kan komen!
Azmay schreef:Ik vond het al vrij veel, ik ben ook niet zwaar en merkte bij 18mg al duidelijk verschil.
Ben je nog wel lekker rustig in je hoofd?
wishmee schreef:Azmay schreef:Ik vond het al vrij veel, ik ben ook niet zwaar en merkte bij 18mg al duidelijk verschil.
Ben je nog wel lekker rustig in je hoofd?
Ja ik kreeg die indruk ook al aan de hand van verhalen die ik las. Weeg wel 65 kilo.
Ja zeker veel minder geiriteerd en kan wat meer openstaan voor andere" iets meer van de maatschappij hebben zeg maar"
Ja merk wel dat ik nu weer gewoon gezonde energie heb en dat ik lekker productief bezig ben.
Een stuk gestructrueerder .
Kan nu beter bij 1 ding te gelijk blijven.
Door die 36 mg voelde ik mij heel wisselend dan weer down dan weer heel veel energie. Nu is dat wat normaler. En zodra die was uitgewerkt voelde ik mij echt een hopeloos wrak . Klinkt misschien raar