Verder geen advies vanuit het ziekenhuis meegehad, dus zelf maar weer een afspraak met mijn osteopaat gemaakt. Die kan me wel helpen, maar ik merk toch dat ik nog steeds terugkerende klachten heb, met een week of wat krijg ik weer hoofdpijn, stijve nek etc. en afgelopen weekend kwam daar ook nog flinke duizeligheid bij. Ik verkramp dan in mijn nek/schouders en als ik niet precies goed lig in bed (heb een nekrolletje waar ik op slaap) dan heb ik ook meteen knallende koppijn.
Ik ben nog een keer terug geweest naar de huisarts, maar die gaf aan dat het vanzelf allemaal over zou gaan. Ik kon mn nek immers nog bewegen, niks aan het handje!
Ik heb een rotsvast vertrouwen in de osteopaat, maar na een behandeling of vijf wordt dat ook een duur geintje als dat elke paar weken nodig is. Ik was een beetje aan het googelen en het lijkt er toch op dat ik wat symptomen van een whiplash heb of begin te ontwikkelen.
Wie heeft hier ervaring mee, en lijkt hetgene wat ik aangeef hierop? En valt er iets aan te doen?

Is sporten bijvoorbeeld juist wel of niet aan te raden? Ik sport op het moment helemaal niet eigenlijk, maar ik merk bijvoorbeeld als ik even sta te dansen dat ik toch echt wel last van mijn nek krijg.
Ik hoor graag jullie ervaringen!