Ik vond het jammer dat hier nog geen topic over was, dus bij deze.
Zit zelf nu zo'n 5 jaar op badminton. Begonnen bij de jeugd, vorig jaar overgestapt naar de volwassenen. Bij de jeugd heb ik in de competitie gespeeld, ons team had toen gewonnen. Zo nu en dan wel eens een kleine prijs gewonnen bij wedstrijden. Ik vind het jammer dat ik niet eerder ben begonnen, want zal nooit op heel hoog niveau spelen. Maar ik ga nog altijd vooruit en doe nog met veel plezier mee aan wedstrijden!

Wat ik zelf vooral nog wil verbeteren is mijn backhand, hier moet ik nog veel kracht in ontwikkelen. Dingen zoals de clear en smash gaan steeds beter. Ook wil ik mijn behendigheid/snelheid in het veld nog verbeteren.
Verder vind ik vrouwen dubbelspel heel leuk altijd. Omdat je dan meestal naast elkaar mag spelen. Met een man moet je vaak voorin staan, da's niet zo mijn ding

Ik twijfel of ik dit racket zou kopen. Heb nu nog een redelijk beginners racket, maar deze is lang gebruikt en nogal versleten. Iemand ervaring met de Yonex Voltric 1 Lin Dan Special 2?
Verder, wie zit er nog meer op badminton? Hoe lang doe je het al, en op welk niveau? Wat is jouw favoriete positie? Etc..