Badmintonners verzamelen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Badmintonners verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 17:48

Hai :D

Ik vond het jammer dat hier nog geen topic over was, dus bij deze.

Zit zelf nu zo'n 5 jaar op badminton. Begonnen bij de jeugd, vorig jaar overgestapt naar de volwassenen. Bij de jeugd heb ik in de competitie gespeeld, ons team had toen gewonnen. Zo nu en dan wel eens een kleine prijs gewonnen bij wedstrijden. Ik vind het jammer dat ik niet eerder ben begonnen, want zal nooit op heel hoog niveau spelen. Maar ik ga nog altijd vooruit en doe nog met veel plezier mee aan wedstrijden! *\o/*

Wat ik zelf vooral nog wil verbeteren is mijn backhand, hier moet ik nog veel kracht in ontwikkelen. Dingen zoals de clear en smash gaan steeds beter. Ook wil ik mijn behendigheid/snelheid in het veld nog verbeteren.

Verder vind ik vrouwen dubbelspel heel leuk altijd. Omdat je dan meestal naast elkaar mag spelen. Met een man moet je vaak voorin staan, da's niet zo mijn ding :Y)

Ik twijfel of ik dit racket zou kopen. Heb nu nog een redelijk beginners racket, maar deze is lang gebruikt en nogal versleten. Iemand ervaring met de Yonex Voltric 1 Lin Dan Special 2?

Verder, wie zit er nog meer op badminton? Hoe lang doe je het al, en op welk niveau? Wat is jouw favoriete positie? Etc.. :D

Fearn

Re: Badmintonners verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 17:12

Up je :)

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 06:50

Ik vind badminton ook heel leuk om te doen alleen lukt het mij vaak niet om de shuttle te raken. Daarvoor doe ik het niet. Maar ik zou willen dat ik het wel kon. Vind het namelijk erg leuk om te doen. *\%/*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 06:55

IsaCalixa schreef:
Hai :D

Ik vond het jammer dat hier nog geen topic over was, dus bij deze.

Zit zelf nu zo'n 5 jaar op badminton. Begonnen bij de jeugd, vorig jaar overgestapt naar de volwassenen. Bij de jeugd heb ik in de competitie gespeeld, ons team had toen gewonnen. Zo nu en dan wel eens een kleine prijs gewonnen bij wedstrijden. Ik vind het jammer dat ik niet eerder ben begonnen, want zal nooit op heel hoog niveau spelen. Maar ik ga nog altijd vooruit en doe nog met veel plezier mee aan wedstrijden! *\o/*

Wat ik zelf vooral nog wil verbeteren is mijn backhand, hier moet ik nog veel kracht in ontwikkelen. Dingen zoals de clear en smash gaan steeds beter. Ook wil ik mijn behendigheid/snelheid in het veld nog verbeteren.

Verder vind ik vrouwen dubbelspel heel leuk altijd. Omdat je dan meestal naast elkaar mag spelen. Met een man moet je vaak voorin staan, da's niet zo mijn ding :Y)

Ik twijfel of ik dit racket zou kopen. Heb nu nog een redelijk beginners racket, maar deze is lang gebruikt en nogal versleten. Iemand ervaring met de Yonex Voltric 1 Lin Dan Special 2?

Verder, wie zit er nog meer op badminton? Hoe lang doe je het al, en op welk niveau? Wat is jouw favoriete positie? Etc.. :D

Je kunt tegen een man ook zeggen dat je naast elkaar wilt spelen.
Tis maar hoe je ze aanpakt.
En een racket is niet zo duur zou ergewoon eentje aanschaffen.
Heb ook jaren lekker shutteltje geslagen op recreanten niveau

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 09:39

Valentijn5 schreef:
Ik vind badminton ook heel leuk om te doen alleen lukt het mij vaak niet om de shuttle te raken. Daarvoor doe ik het niet. Maar ik zou willen dat ik het wel kon. Vind het namelijk erg leuk om te doen. *\%/*

Je kunt het altijd nog leren! :D

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 09:54

Ik heb meerdere jaren gespeeld, maar daarna door school niet meer, mijn racket tijden nog bewaard maar hier in de omgeving is geen vereniging. dus mijn racket nu verkocht aan een jongetje die net begint en er super blij mee is :) misschien dat ik het later weer oppak

mijn favoriete positie was achterin, en ik vond het voornamelijk leuk om de tegenstander zoveel mogelijk te laten lopen aan de overkant :P dus dropshot en smash afwisselen.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:11

Dat valt voor mij helaas niet te leren. Mijn reactievermogen is niet zo goed zoals dat bij een ander is. Anders kon ik een hoop andere dingen ook doen.

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 17:58

Ik heb in het verleden twee jaar op badminton gezeten en vond het geweldig!
Het eerste jaar was ik behoorlijk fanatiek en heb ik de clubkampioenschappen gewonnen door alles te winnen. Helaas zakte ik het tweede jaar in, omdat ik geen uitdaging meer vond in de lessen en er werden geen wedstrijden georganiseerd of aan mee gedaan vanuit de club. Dus helaas ben ik daarna ermee gestopt.

Badmintonnen vind ik echt nog geweldig om te doen. Ik badminton helaas alleen nog wel eens op vakantie en een keertje thuis op het terrein, maar verder niet meer.
Het liefst speelde ik enkel, omdat ik zo fanatiek was. Ik sloeg nog wel eens een medespeler! O:)
Maar gemengd dubbel vond ik ook altijd erg leuk!