Wie heeft er hier ervaring met een ontstoken nagelriem bij je grote teen?
Ik heb dat een jaar of 1,5 jaar geleden al eens gehad en toen hebben ze na 2 weken 2x per dag soda wat niet hielp de hele nagel er maar afgehaald. Die verdoving was een hell maar na 24u mocht ik het verband er af halen, zat ook dat verband nog eens helemaal vast geplakt in de wond nou dit was een beetje een traumatische ervaring. Ik probeerde het verband los te weken in warm water maar zonder succes, uiteindelijk is na 1u zelf schreeuwen en trekken de buurman gekomen en mijn vader heeft mn hand vast gehouden terwijl de buurman het verband er af trok

Nu 1,5 later is mijn nagelriem weer ontstoken, zelfde voet, zelfde teen.. Maar wat nu? Ik ben vorige week maandag bij de dokter geweest en die zei probeer maar weer met soda en anders halen we hem weer weg. Maar ik durf echt niet meer na de vorige keer

Dit heeft me zoveel pijn gedaan en de pijn die ik toen had vind ik 100 maal erger dan die ontstoken nagelriem, maar dit ziet er ook niet echt lekker uit.
Zijn er andere opties? Zalfjes? Cremetjes? Wondermiddels? Help

Ik wil via pb best een foto sturen want ik ben ook altijd lekker nieuwsgierig , maar voor in het topic vind ik het er gewoon niet lekker uitzien

Ik hoop echt dat jullie iets weten!