Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hengstveulen schreef:Het zweten is een teken dat je immuunsysteem aan het werk is dus dat is alleen maar goed. Verder veel drinken en misschien iets van bouillion vanwege eventueel zout tekort?
Cubone schreef:hengstveulen schreef:Het zweten is een teken dat je immuunsysteem aan het werk is dus dat is alleen maar goed. Verder veel drinken en misschien iets van bouillion vanwege eventueel zout tekort?
Het probleem is vooral dat ik niks binnen kan houdenMaar ik kan het proberen. Misschien dat bouillon wel lukt. Ik zal zo ook yoghurt halen. Even kijken of dat wil.
Lauw water wil helaas ook niet.
Majabeestje schreef:Elk half uur een theelepeltje ORS of lauwe cola zonder prik. Niet direct koppen thee gaan drinken, je maag is van streek dus zal grotere hoeveelheden niet fijn vinden.
Steeds een mini klein beetje, 'hapjes' drinken met een periode ertussen. Gaat dat goed, kan je na een uur ofzo een slokje proberen etc.
Beterschap!
Iris82 schreef:Majabeestje schreef:Elk half uur een theelepeltje ORS of lauwe cola zonder prik. Niet direct koppen thee gaan drinken, je maag is van streek dus zal grotere hoeveelheden niet fijn vinden.
Steeds een mini klein beetje, 'hapjes' drinken met een periode ertussen. Gaat dat goed, kan je na een uur ofzo een slokje proberen etc.
Beterschap!
Bij hele kleine baby's zeggen ze iedere 10 minuten een theelepeltje.
Denk dat ts dat advies ook wel minimaal aan kan houden. Ieder half uur lijkt me wat weinig. Dan heb je op 24u echt veel te weinig binnen.
Emmaa_ schreef:ivy_power89 schreef:sportdrank wordt ook veel aangeraden!
Daar zit ook van alles in om je weer een beetje op te peppen
Vooral heel veel suiker.. Terwijl je als je zo heftig zweet eerder iets nodig hebt waar je vocht van gaat vasthouden, niet per se iets waar je energie van krijgt
ivy_power89 schreef:Emmaa_ schreef:Vooral heel veel suiker.. Terwijl je als je zo heftig zweet eerder iets nodig hebt waar je vocht van gaat vasthouden, niet per se iets waar je energie van krijgt
Grappig, toen ik in het ziekenhuis lag en onwijs aan het zweten was door de koorts, (en serieus uitgedroogd was) moest ik vooral sportdrank gaan drinken (sportlife etc) op advies van een arts
Want buiten suiker zit er ook elektrolyten.