[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 18:18

Iris82 schreef:
Jij bent geboren voor een septum. Perfectie.


<3 <3
Gefeliciteerd!!!

Hij jeukt en kriebelt wel verschrikkelijk :')

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 23:30

Iemans overigens ervaring met het oprekken van een nostril piercing? Ik heb zojuist mijn screw, die ik al 5 jaar in heb omdat ik nergens iets anders kan vinden wat past, in het putje van de wasbak laten vallen... Afvoer krijgen we met geen enkele mogelijkheid open...

Alle screws zijn vanaf 6mm (veel te lang), en zo ook de labrets van 1mm dikte. 1,2mm is dan wél weer op 4&5mm te krijgen...

De piercing die ik erin had zitten is degene waar hij mee gepierced is (snap niet waarom zo klein maar dat terzijde). Die shop bestaat niet meer... Dus terug daarheen is geen optie...

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 09:13


Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 12:34

Oh thanks! Die had ik nog niet gevonden!!

mirtedl

Berichten: 830
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 19:18

Hebben jullie nog ideeen waar in zuid Holland (omgeving alphen ad Rijn), wat verder weg mag ook wel, voor ear styling?
Ik was een beetje aan het rond kijken hiervoor en kwam al vrij snel uit bij Maria Tash, en hoewel ik de sieraden prachtig vind, is dat nou wel wat té in prijs als ik een aantal sieraden en nieuwe piercings wil..

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-22 20:44

Pepperrr schreef:
Oh thanks! Die had ik nog niet gevonden!!


Ik eerst ook niet :+

Toen ik 1 mm dikte aanklikte, verdween de optie 4mm lengte. Toen ik het andersom deed bleef de optie er wel.

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 18:17

Ik word echt gek :')
Tragus sierraad verwisselen maar het balletje moet aan de binnenkant van mijn oor er in gedraaid worden, geen idee hoe dat mij gaat lukken

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:43

Ik word me toch een partij moe van mijn rechtertepel. Van de week snachts met mijn nagel (langs acrylnagels :') ) achter mn piercing blijven hangen. Deed zeer maar niet bijzonder veel. Sochtends bleek ie toch best gebloed te hebben, maar nu blijft ie bij elk stootje maar bloeden... Word er knettergek van :roll:

Fotolijstje, wat gek :') heb ook geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen. Ik heb gewoon een plat achterkantje en een balletje voorop.

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:00

fotolijstje schreef:
Ik word echt gek :')
Tragus sierraad verwisselen maar het balletje moet aan de binnenkant van mijn oor er in gedraaid worden, geen idee hoe dat mij gaat lukken


Ik durf stellig te zeggen dat je dat niet gaat lukken :+

Er in doen met een platte achterkant is al een gefriemel, laat staan als je dan nog met 2 vingers een balletje erop moet draaien.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 00:00

Piercingtang... beste aankoop ooit ;-)

anoukwendy

Berichten: 4516
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 07:56

prugelpiet schreef:
fotolijstje schreef:
Ik word echt gek :')
Tragus sierraad verwisselen maar het balletje moet aan de binnenkant van mijn oor er in gedraaid worden, geen idee hoe dat mij gaat lukken


Ik durf stellig te zeggen dat je dat niet gaat lukken :+

Er in doen met een platte achterkant is al een gefriemel, laat staan als je dan nog met 2 vingers een balletje erop moet draaien.


Haha ik heb juist helemaal geen moeite met loshalen en erin stoppen. Laatst zelfs tussen de paarden om de een of andere reden eruit gehaald en weer erin gedaan :')

Maar met het balletje aan de binnenkant lijkt me onmogelijk?

anoukwendy

Berichten: 4516
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 07:57

Pepperrr schreef:
Ik word me toch een partij moe van mijn rechtertepel. Van de week snachts met mijn nagel (langs acrylnagels :') ) achter mn piercing blijven hangen. Deed zeer maar niet bijzonder veel. Sochtends bleek ie toch best gebloed te hebben, maar nu blijft ie bij elk stootje maar bloeden... Word er knettergek van :roll:

Fotolijstje, wat gek :') heb ook geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen. Ik heb gewoon een plat achterkantje en een balletje voorop.


Je hebt het wel iedere keer voor elkaar he? Auch

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:55

Ik heb het uiteindelijk gefixt met het achterkantje van een oorbel :')

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:10

anoukwendy schreef:
Pepperrr schreef:
Ik word me toch een partij moe van mijn rechtertepel. Van de week snachts met mijn nagel (langs acrylnagels :') ) achter mn piercing blijven hangen. Deed zeer maar niet bijzonder veel. Sochtends bleek ie toch best gebloed te hebben, maar nu blijft ie bij elk stootje maar bloeden... Word er knettergek van :roll:

Fotolijstje, wat gek :') heb ook geen idee hoe je dat voor elkaar moet krijgen. Ik heb gewoon een plat achterkantje en een balletje voorop.


Je hebt het wel iedere keer voor elkaar he? Auch


Ja, met dank aan die piercer die mn tepels naar de klote geholpen heeft. Sinds mijn kleinere staafjes zijn ze een stuk rustiger. Links gaat nu echt als een tierelier, ziet er erg goed uit!
Rechts plak ik nu regelmatig even af met een kompres met groene zeep/aloë vera (eigenlijk tattoo foam). Dit lijkt hem wel goed te doen.

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 14:12

Heeft iemand toevallig een idee wat ik kan doen?

Mijn tragus is ontstoken en ik had het idee om van staafje te verwisselen want deze was vrij kort.
Nu krijg ik het staafje er niet via de achterkant in -O-
Ik wil alleen de piercing niet dicht laten groeien maar ik zou niet weten hoe

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:32

Bel even een piercer in de buurt. Meestal kun je direct terecht.

Sowieso bij ontstoken/geïrriteerde piercings nooit zelf gaan rommelen, dat doet vaak meer kwaad dan goed. Gewoon even een piercer bellen, dan weet je dat het goed steriel gebeurt en scheelt een hoop geklooi.

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:59

Wtf, ik hen mijn neuspiercing nu bijna 2 maanden uit ofzo, en nu begint de plek in m'n neus weer te irriteren. Er zit nog een bult aan de binnenkant, het voelt alsof daar een ontsteking in vormt. Hoe dan :')

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 14:38

Wat vervelend Earth! Is dat ook de reden dat je hem in eerste instantie uit gedaan hebt?

Ik heb vandaag eindelijk een daith laten zetten! Hopelijk geneest ie netjes en braaf en kan er snel een mooi sieraad in :)

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 19:51

Ja, want hij was echt blink ontstoken. -O-

Ik hoop het ook voor je, ik ben even genezen van piercings. :P

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 20:17

Binnenin?? hoe dan :=

Mijn piercing is gelukkig weer genezen en heb hem via de achterkant erin kunnen doen!!

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 21:39

Ik heb altijd begrepen dat je een ontstoken piercing er nooit uit moet halen op het moment dat de ontsteking nog actief is, omdat het dan een ingekapselde ontsteking kan worden.

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 21:45

Ja dat zei mijn piercer ook vandaag := Maar ik kreeg 'm er ook niet meer in, zonder mezelf heel veel pijn te doen dus dat was ook geen optie.

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 21:58

Gewoon blijven ontsmetten dan.
Misschien huisarts gaan, die kan een antibiotica zalf meegeven :)

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 22:51

Ja toevallig had ik die nog voor mijn andere neusgat :') Daar had ik laatst ook veel irritatie dus heb ik een antibacteriële zalf voor en die gebruik ik nu. Na 1 keer gebruiken was het al rustiger.

Estribo

Berichten: 1813
Geregistreerd: 26-03-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-22 23:13

Gelukkig maar :) hopelijk trekt het snel verder weg!