[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyChoice

Berichten: 2205
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 07:36

Met een magneet checken of hij magnetisch is? Mijn sieraden zijn van implanteerbaar titanium en witgoud. Daarmee kun je de mri in. Maar dat zal ik zelf wel checken mocht ik een x moeten.

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-19 11:39

Die conch op de vorige pagina <3

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 18:42

Na ruim een jaar genezingsperiode is mijn conch al een tijd rustig en heb ik er een ringetje in durven doen :D

Afbeelding

Mondy

Berichten: 11890
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 19:12

Oh simpel kan ook echt mooi zijn !!
Ik begin steeds meer te twijfelen of ik een conch en helix toch wel ga durven zetten :D

Ik denk trouwens dat ik nu eindelijk mn perfecte tragus sieraad heb gevonden _O-
Alweer ja :')
Ik vond de vorige of te groot of toch wat te onopvallend.
Nu 1 gevonden die ik ook met zo'n vorm en steentjes in neuspiercing variant heb gevonden!


Afbeelding

Afbeelding

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 12:12

Oja die trinity heb ik ook! Alleen.. ik had hem na heel veel moeite ingekregen en toen viel hij er weer uit, het is intern geschroefd met een klein steeltje en het lukt gewoon niet om hem goed in te krijgen, dus ik heb het opgegeven :')

Hmm, mijn conch is toch wat gevoelig, denk dat het komt omdat het gaatje natuurlijk een recht staafje gewend is. Meer mensen die hier last van hadden bij de wissel naar ring?

Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 12:42

Ja! Ik had vooral last van de druk die in het gaatje komt bij het liggen. Na een paar weken was het wel over maar af en toe zit er nog een nachtje bij dat het niet fijn is om er op te liggen

Mondy

Berichten: 11890
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 13:11

Haha Air ik heb ook echt ff zitten (ver)vloeken. Toen bedacht ik om ipv met spiegel gewoon mn ogen dicht te doen en op gevoel. Op een of andere manier werkt dat wel :')

MyChoice

Berichten: 2205
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 13:46

Daarom laat ik altijd wisselen door m’n piercer haha

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:50

Air schreef:
Oja die trinity heb ik ook! Alleen.. ik had hem na heel veel moeite ingekregen en toen viel hij er weer uit, het is intern geschroefd met een klein steeltje en het lukt gewoon niet om hem goed in te krijgen, dus ik heb het opgegeven :')

Hmm, mijn conch is toch wat gevoelig, denk dat het komt omdat het gaatje natuurlijk een recht staafje gewend is. Meer mensen die hier last van hadden bij de wissel naar ring?


Ik krijg heel veel klanten die toch weer terug gaan naar een staafje of een combi van een staafje met een kettinkje, omdat een ring gewoon een stuk oncomfortabeler is.

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 23:45

Vind die trinity wel gaaf!

Mn conch verveelt :(
En ik heb super mooie stretches gezien, gaan ze pas vanaf 10mm... nu dus twijfel om naar 10 te gaan (heb maar 6...) dus is wel een projectje

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 00:09

Leuk die conch piercings
Die van mij is ook kwaad.
1.2 mm staafje viel het bolletje af en kwijt. Nu 1.6 mm ringetje erin gedaan. Veel bloed.
Hij doet geen pijn dus denk dat hij wel rustiger wordt.
Mondy mooie oortjes !

Mondy

Berichten: 11890
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 00:16

Oh veel bloed zou toch niet moeten mogen ?
Hopen dat t nu rustig blijft dan.

Mijn daith is wisselend aan t klooien.
Heb er totaal geen pijn of last van maar nog steeds bultjes onder en boven. Geen vochtbultjes. En elke dag korstjes die je eraf kan weken. Sieraad draait ook gewoon soepel (wat ik niet expres doe maar of uit zichzelf of met het schoonspoelen/maken draait ie als je er langs af gaat)
Ik heb pure tea tree maar is dat daar geschikt voor of toch beste even langs de piercer ?
Laten zitten is geen optie want dan begint t juist zeer te doen.

J00P

Berichten: 614
Geregistreerd: 22-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 00:26

dat bloed komt vast omdat ik veel eraan heb gezeten en gaatje heb opgerekt
Hoe lang heb jij de Daith. Ik sinds juni en precies hetzelfde euvel. Op de bultjes na. Die heb ik niet.

Mondy

Berichten: 11890
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 09:13

Sinds 1 oktober een ringetje laten wisselen.

Cindequil
Berichten: 2245
Geregistreerd: 17-01-12
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:41

Air schreef:
Oja die trinity heb ik ook! Alleen.. ik had hem na heel veel moeite ingekregen en toen viel hij er weer uit, het is intern geschroefd met een klein steeltje en het lukt gewoon niet om hem goed in te krijgen, dus ik heb het opgegeven :')

Hmm, mijn conch is toch wat gevoelig, denk dat het komt omdat het gaatje natuurlijk een recht staafje gewend is. Meer mensen die hier last van hadden bij de wissel naar ring?

Ja ik. Ik wilde er alleen een ringetje doorheen, staafje vond ik niet tof. Dus na 1,5 jaar veel hoop hebben, heb ik hem er toch maar uitgehaald. Ik hield het nooit langer dan 1,5e dag met ringetje vol. Heel mn oor werd dik en rood. Helaas... :(

Felicxa

Berichten: 2415
Geregistreerd: 04-06-14

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 22:55

Ik heb gisteren een neuspiercing laten zetten. Had aangegeven dat ik graag een ringetje wou en toen zei de piercer dat dat prima was, maar dat ze het met staafje wilde zetten en dat ik dan na 4 maanden terug kon komen om er een ringetje in te zetten. Vond ik prima. Tien ze het plekje had gemarkeerd zei ik dat ik het aan de lage kant vond, maar ze legde uit dat dat met ringetje beter zou werken en mooier zou zijn en dat ze eigenlijk niet verder omhoog wilde, maar ik twijfel nu toch wel heel erg of het niet toch te laag vind. Wat vinden jullie ervan? Ik baal er eigenlijk best wel van -O-
Afbeelding
(niet de mooiste foto ooit)

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 00:11

Ik vind m mooi, :)

Mondy

Berichten: 11890
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 00:54

Ik vind m ook wel laag ogen. Maar zo'n closeup kan wel een ander beeld geven natuurlijk.

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 12:34

Ik denk dat ze wel gelijk heeft. Omdat je dadelijk een ringetje kan nemen met een kleinere diameter zal het strakker ogen. Nog even doorzetten. :)

Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 14:07

Cindeeh schreef:
Air schreef:
Oja die trinity heb ik ook! Alleen.. ik had hem na heel veel moeite ingekregen en toen viel hij er weer uit, het is intern geschroefd met een klein steeltje en het lukt gewoon niet om hem goed in te krijgen, dus ik heb het opgegeven :')

Hmm, mijn conch is toch wat gevoelig, denk dat het komt omdat het gaatje natuurlijk een recht staafje gewend is. Meer mensen die hier last van hadden bij de wissel naar ring?

Ja ik. Ik wilde er alleen een ringetje doorheen, staafje vond ik niet tof. Dus na 1,5 jaar veel hoop hebben, heb ik hem er toch maar uitgehaald. Ik hield het nooit langer dan 1,5e dag met ringetje vol. Heel mn oor werd dik en rood. Helaas... :(


Ik had dit dus ook maar na een tijdje strijden is mn conch nu weer oke

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:40

Sorry, maar ik moet even een trots berichtje ter ere van Marrit13 plaatsen. Als rasechte ekster altijd verliefd op alle sparkly sieraden, maar ze had zelf nog geen piercings naast haar lobes. Vandaag had ze de ballen om een helix te laten zetten en gelijk met een megagave 14 karaats geelgouden LeRoi trinity end <3 natuurlijk in 'mijn' shop.
Afbeelding

Marrit13

Berichten: 3384
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 23:45

Angsthaas meldt zich :') 22 jaar naar dit moment toegeleefd :+ Maar is me zo meegevallen! Wat een fijne relaxte shop en de piercer was ook zo kalm en duidelijk. Toen ik weer rechtop zat, zat ik al aan een volgende te denken _O-

Mars

Berichten: 33306
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 00:20

Inderdaad een heel mooi sieraad en gefeliciteerd met je eerste! Dat gelijk aan een volgende denken is zeer herkenbaar :D

Marrit13

Berichten: 3384
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 00:31

Schril contrast met mn Primark dingen eronder :')

MyChoice

Berichten: 2205
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 10:05

Mooi! Ik heb 4 trinities van Industrial Strength. De allerkleinste versie in m'n neus, beide oren 2e lobes en in m'n rook. Verder nog een conch met opalen bloem van Industrial Strength en een hartje van Auris in m'n low helix. In bestelling de plumera van Anatometal voor in m'n nog te zetten scapha. Niet alleen super mooi die high end sieraden, maar ook zoveel beter. Heb alle staafjes van Industrial Strength, en qua genezing merk ik ontzettend veel verschil. Het zwelt bijna niet en het blijft veel rustiger.