[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TheNovelist

Berichten: 1522
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:13

Rook was bij mij het zetten echt bijna pijnloos. Maar na een dag kon ik echt niet meer aan m'n oor zitten, voelde echt gekneusd aan :=

MyChoice

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:46

Gek hè hoe dat per persoon verschillend is

GigiGlitter

Berichten: 162
Geregistreerd: 07-01-19
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 19:27

@ Drunksheep God, ja.. Ik vind het heel gaaf! Toch maar even bespreken met de girlfriend vanavond. Ze heeft liever niet dat ik er nog een zet, maar ja.. Uiteindelijk ben ik wel eigenwijs :')

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 13:15

Hoelang hadden jullie last van de rook piercing? Zit er nu een week in maar nog dik en pijnlijk, volgens de piecer vrij normaal, maar ben zo bang dat die gaat ontsteken ofzo.

Macyy

Berichten: 1491
Geregistreerd: 27-12-09

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 13:24

Bij mij ging het heel snel, wel wat gevoelig maar niet pijnlijk. Hij zit er net een weekje in, ik zou het gewoon rust en tijd gunnen.

Frost

Berichten: 808
Geregistreerd: 09-01-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:51

Ik heb hem nu ook een week, kan nog steeds niet aan de bovenkant van mijn oor zitten. Hij ziet er verder prima uit dus ik neem aan dat dit vanzelf verder afneemt, zou me niet te druk maken! :)

Mama_Rianne

Berichten: 2016
Geregistreerd: 25-07-06
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 18:08

Oké.. en beetje wondvocht is normaal toch? Zat net opgedroogd bij t balletje. Gek dat ik van mijn tragus niks geen last heb, maar de rook wel goed last van.

MyChoice

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 09:16

Afbeelding
Gisteren in Amsterdam m’n tweede gaatjes en m’n rook laten verwisselen. Heb nu in m’n rook een sieraad van Neometal, conch Industrial Strength, tweede gaatjes Industrial Strength en eerste gaatjes GO2. M’n eerste gaatjes kunnen alles hebben qua materiaal, dus die GO2 is prima. De rest moet gewoon goed spul in van implanteerbaar titanium of goud.

Afbeelding
M’n rechter oor heeft ook de kleinere Industrial Strength in het tweede gaatje. In m’n lage helix zit Auris. In m’n daith komt deze, met de witte steentjes van Industrial Strength:
Afbeelding
Eergisteren er even in gehad maar pastte nog niet goed. Toch wat langer geduld hebben totdat ie helemaal genezen is. Was best teleurgesteld haha! Wel een ander ringetje laten plaatsen omdat ik het staafje vreselijk zat was. Zakte telkens helemaal naar beneden. Wat niet comfortabel was en waardoor ik hem ca 5 x per dag omhoog duwde. Nu kan ik er weer vanaf blijven :-)

Voor m’n gevoel zijn mijn oren dan wel ‘af’, maar het kriebelt wel om er nog meer te nemen. Over twee weken laat ik m’n neus herpiercen om m’n verslaving te voeden haha!

Memories

Berichten: 2637
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 14:13

Mooi die daith clickers hierboven <3

Hier nu een ruime week geleden tepelpiercings laten zetten. Kan het alleen vergelijken met m'n septum (die al helemaal niks voorstelde qua pijn, zeker nu na deze ervaring) maar vond het niet zo pijnlijk. Was me ontzettend meegevallen, even 2 seconden een steek en toen klaar.
De rechter loopt nu wel een beetje te etteren. Die is met een langer staafje gepiercet dan de linker, en nu de zwelling al aardig is afgenomen steekt het staafje behoorlijk ver uit, dus die word continu door alledaagse bewegingen (ik zit er zelf natuurlijk niet bewust aan te klooien met mn handen) van de ene naar de andere kant door het wondje geragd :+ De andere zit er wel perfect in qua lengte en is ook veel rustiger. Mag gelukkig over 5 wk terugkomen om te kijken of er al gewisseld kan worden van staafje.

_FriemelJarig
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 16:14

Iemand hier ervaring met een Ashley en lippen opvullen? Vind dat best een moeilijke.. met mijn medusa merk ik al dat ik een langer staafje in moet als ik het laat doen..

Mondy

Berichten: 11890
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:16

Mooie sieraden !! Ik had hier de opmerking gehad dat zo'n recht sieraad niet gaat als je met een curve gepierced bent.. is dat bij jouw daith ook niet zo ?

MyChoice

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 21:25

Nee was wel een banana :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-19 23:46

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 00:11

Hoi, even een vraagje die al een miljoen keer is gesteld: als het goed is laat ik eind november een Helix zetten, maar ik ben wel een beetje een schijterd voor de pijn omdat ik bij random pijnscheuten nog weleens licht in m'n hoofd word. Ook voelde ik al wat toen mijn tweede gaatje werd gezet, deed geen pijn maarja, voelde het toch. Oftewel mijn pijngrens is helaas niet bijzonder hoog. Dus denken jullie dat het enigszins goedkomt en ik me niet zo aan moet stellen? :+

Mars

Berichten: 33308
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 00:21

Je moet dat niet zien als aanstellen, je lichaam reageert op een pijnprikkel. Daar kun je niets aan doen, het licht worden in je hoofd is een reactie. Ik val zelf ook weleens flauw ondanks 0,0 angst voor naalden of pijn, soms beslist mijn lijf gewoon anders :P
Geef even aan bij je piercer dat je gevoelig bent voor flauw worden dan houden ze er rekening mee. Qua pijn is een helix in mijn ervaring niet veel erger dan een oorbelgaatje en t is ook zo gepiept. Piercers zetten ze vaak en hebben dus routine etc dus gaat goed komen, zeker als je een shop kiest die goed aangeschreven staat :)

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 00:30

Ja oke, dat beschrijf je wel beter, ik heb het ook vaak met bloedprikken terwijl ik dat ook niet super eng vind. Zal het zeker aangeven! Ga ook samen met een vriendin, dus dat scheelt. Fijn om te horen, wel een hele geruststelling :). Een goede shop is natuurlijk wel belangrijk ja, maar dat komt wel goed. Thanks!

Mars

Berichten: 33308
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 01:02

Bij mij helpt t soms om liggend geprikt te worden, zowel bloedprikken als tattoos en piercings. En dan naderhand ook even blijven liggen, goed door je neus inademen en via je mond weer uit.
Ik heb best wat piercings, tattoos etc maar de één is gewoon gevoeliger voor flauwvallen etc dan de ander.

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 01:07

Ik vind mijn helix ook niet zoveel voorstellen. Verder ga ik mee in wat Mars zegt :j

Bij de shop waar ik altijd ga ben ik tot nu toe trouwens altijd liggend gepierced. Volgens mij doet zij dat standaard. Ik vind dat zelf in elk geval wel veel prettiger ook.

Hier donderdag een forward helix laten zetten. Dat was toch wel de gemeenste tot nu toe zeg := m’n oor voelt ook echt gekneusd en beurs aan, haha. Ben er wel ontzettend blij mee!
En ga deze week even een reis kussen kopen, want dat op 1 kant liggen is niks voor mij.. grote haarspelden, kussens achter me etc rol ik dwars doorheen. Word pas wakker omdat het pijn doet als ik op m’n piercing lig, dus te laat eigenlijk.

MyChoice

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 09:07

:brr:
naomiiiii schreef:
Als ik die rook zie mis ik de mijne echt zó erg. Maar zit nu even in een fase dat ik niets meer lukt of zo? Was weer begonnen met stretchen maar op 4 mm begon mijn oor te irriteren en het was na 3 maand nog niet over. Wou ook niet groter gaan terwijl het zo irriteerde dus maar weer tunnels eruit gehaald. Navelpiercing is er ook al een tijdje uit. Dat gat zie je echt nog heel goed maar zit wel dicht. Dus heb nu alleen nog mijn tragus en tong. Tragus is de enigste oorpiercing die het goed doet hier. Tunnels is dus drama en mijn rook weten de vaste meelezers hier wel. :Y) Al wil ik die wel weer super graag. Maar ten eerste die pijn inderdaad. Ten tweede heb ik er geen vertrouwen in dat mijn oor het weer leuk vind.

Rook had ik trouwens ook wel tijdje last van. Naast dat ik bij het zetten zowat flauw viel en moest overgeven. :Y) Dag erna werd ik wakker met 1 grote bloed klont aan mijn oor. Zoveel bloed dat ik de piercing niet meer zag en dus dacht dat die er al uit was. :') Weet niet of ik daar allemaal weer zin in heb. _O-



Super jammer! Bij mij heeft hij gelukkig geen problemen gegeven. Hij is nu nog een klein beetje bozig door het wisselen vrijdag. Maar ging ook niet zo makkelijk. Leuk al die oorpiercings, maar de plekken zijn lastig met wisselen. Ook voor zeer ervaren piercers kennelijk haha

GigiGlitter

Berichten: 162
Geregistreerd: 07-01-19
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 18:17

Memories schreef:
Mooi die daith clickers hierboven <3

Hier nu een ruime week geleden tepelpiercings laten zetten. Kan het alleen vergelijken met m'n septum (die al helemaal niks voorstelde qua pijn, zeker nu na deze ervaring) maar vond het niet zo pijnlijk. Was me ontzettend meegevallen, even 2 seconden een steek en toen klaar.
De rechter loopt nu wel een beetje te etteren. Die is met een langer staafje gepiercet dan de linker, en nu de zwelling al aardig is afgenomen steekt het staafje behoorlijk ver uit, dus die word continu door alledaagse bewegingen (ik zit er zelf natuurlijk niet bewust aan te klooien met mn handen) van de ene naar de andere kant door het wondje geragd :+ De andere zit er wel perfect in qua lengte en is ook veel rustiger. Mag gelukkig over 5 wk terugkomen om te kijken of er al gewisseld kan worden van staafje.


Ik heb nooit problemen gehad met mijn piercings, maar mijn tepelpiercing heb ik bijna 2 jaar en sinds ik er een ander sieraad in heb gedaan, blijft ie etteren. Moet nog steeds een nieuw sieraad erin doen, maar het doet geen pijn dus dan vergeet ik het. :=

MyChoice

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 18:42

Implanteerbaar titanium erin of niobium, dan zou het zo over moeten zijn :-))

Frankaas
Berichten: 2938
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 20:18

@Mars & Frummels, nog bedankt voor de reacties. Misschien dat liggend prikken wel een goed idee is ja, geen idee hoe ze dat daar doen maar ze zullen flauwval neigingen vast weleens eerder hebben meegemaakt.

Misher

Berichten: 230
Geregistreerd: 24-11-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 12:13

Hoi allemaal,
18 oktober heb ik een tragus laten zetten. Eerste paar dagen ging goed, daarna een week dik geweest en gezwollen. Daarna ging het goed, maar nu is het aan de voorkant heel rood.. ben bang dat er een vochtbultje komt, iemand een idee/tips?Afbeelding

MyChoice

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:08

Waarmee verzorg je het?

Misher

Berichten: 230
Geregistreerd: 24-11-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 13:27

Met zeezout en tea tree olie