[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
noakim0203
Berichten: 104
Geregistreerd: 21-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 22:17

_Friemel schreef:
Links en rechts :D


[ [url=m/VNdvkk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daith is van 2 mei, forward helix van 1 juni. Beide erg lief :j

Ben aan het downsizen btw zit nu op 8, links gaat goed maar rechts gaat langzaam.

Ik heb voor de liefhebber dus veel 12 en 14mm sieraden... incl limited edition buddha's..


wauw ik vind de combi van alles echt super gaaf!

xjanabananax

Berichten: 103
Geregistreerd: 06-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 22:50

Heeft er iemand hier misschien tips om double flared tunnels in te krijgen? Ik krijg ze er net niet doorheen en durf eigenlijk niet zo goed door te zetten met het oog op ze er weer uit halen. Hopelijk heeft iemand hier de gouden tip anders zijn ze misschien niet aan mij besteed

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:03

Ik heb overall weinig last van mijn daith, af en toe wat jeuk. Maar omdat ik hem nauwelijks voel vergeet ik dat hij er zit en doe ik mezelf af en toe pijn :') *oh kriebel, krabben, auw*

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:41

Haha dat ken ik inderdaad, heb ik met mn helix. Laatst pakte iemand mn oor vast en dat heb ik geweten %) en ik kan er nog niet op slapen, verder gedraagt ie zich heel goed!

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:41

Ik ben net thuis van 8 dagen in het ziekenhuis, waar ze dus al mijn piercings en oorbellen uit mijn oren geplukt hebben. Hierbij is ook niet alles heel gebleven helaas.

Nu moet ik dus eerst nieuwe piercings bestellen, voordat ik ze er weer in kan doen. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik ga er van uit dat er vliesjes/velletjes over de gaatjes zitten. Dus er doorheen prikken zou wel pijn doen :=

Bhodi
Berichten: 5316
Geregistreerd: 17-07-12
Woonplaats: Groningen

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:42

Oh jeetje, wat is er gebeurd? :oo ik kan je helaas geen tips geven, sorry!

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 12:46

prugelpiet schreef:
Ik ben net thuis van 8 dagen in het ziekenhuis, waar ze dus al mijn piercings en oorbellen uit mijn oren geplukt hebben. Hierbij is ook niet alles heel gebleven helaas.

Nu moet ik dus eerst nieuwe piercings bestellen, voordat ik ze er weer in kan doen. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik ga er van uit dat er vliesjes/velletjes over de gaatjes zitten. Dus er doorheen prikken zou wel pijn doen :=


Misschien even langs een piercer? Die kunnen met een taper een hele hoop voor je doen met minder pijn.

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 14:45

_sharonnn schreef:
Oh jeetje, wat is er gebeurd? :oo ik kan je helaas geen tips geven, sorry!


Onderuit gegaan met een paard helaas.


Drunksheep schreef:
Misschien even langs een piercer? Die kunnen met een taper een hele hoop voor je doen met minder pijn.


Goed idee! Hoeven ze dan niet alles helemaal opnieuw te prikken? :')

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 21:48

@prugelpiet wat balen zeg! Mocht geen een piercing in blijven? Op de o.k hebben ze mijn daith netjes laten zitten. Weet dat ze liever hebben dat alles eruit is, maar als dat echt niet kan, geen probleem. Met oorpiercings doen ze daar tegenwoordig niet meer zo moeilijk over werd gezegd.

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:38

Femjo schreef:
@prugelpiet wat balen zeg! Mocht geen een piercing in blijven? Op de o.k hebben ze mijn daith netjes laten zitten. Weet dat ze liever hebben dat alles eruit is, maar als dat echt niet kan, geen probleem. Met oorpiercings doen ze daar tegenwoordig niet meer zo moeilijk over werd gezegd.


Hoop dat mijn helix ook mag blijven zitten. Word als t goed is binnenkort opgeroepen voor operatie, moet ook alles uit. Maar mijn lage helix is nog niet genezen... Ben toch ook lichtelijk bang voor mijn neus, weet niet hoe snel dat dichtgroeit. Die zit er nu 2 jaar in en is verder wel genezen..

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 22:56

Mijn piercer gebruikt er een stompe naald voor.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 23:25

prugelpiet schreef:
Drunksheep schreef:
Misschien even langs een piercer? Die kunnen met een taper een hele hoop voor je doen met minder pijn.


Goed idee! Hoeven ze dan niet alles helemaal opnieuw te prikken? :')


Als je piercings genezen blijft er altijd een opening zitten. 9 van de 10 keer zal die nooit helemaal sluiten. Dus het gaatje is vaak heel makkelijk weer opnieuw/verder te openen met een taper.

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 00:06

Pepperrr schreef:
Hoop dat mijn helix ook mag blijven zitten. Word als t goed is binnenkort opgeroepen voor operatie, moet ook alles uit. Maar mijn lage helix is nog niet genezen... Ben toch ook lichtelijk bang voor mijn neus, weet niet hoe snel dat dichtgroeit. Die zit er nu 2 jaar in en is verder wel genezen..

Zou dat duidelijk aangeven dat je lage helix nog niet is genezen. Anesthesist vroeg aan mij of ik alles uit kon doen, maar toen ik aangaf dat mijn piercing in zijn genezingsperiode zit en ik ‘m daarom niet eruit kon halen mocht ik m laten zitten. Als check werd voor de operatie nogmaals gevraagd of alles uit was, dit was niet het geval. Omdat ik het zo had afgesproken met de anesthesist was het geen probleem. Neus durf ik niets over te zeggen of die eruit moet. Oren hoeven ze niet te zijn, in het gezicht wordt dat misschien lastiger vanwege de beademing.

Eulogy
Berichten: 5746
Geregistreerd: 21-04-09

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 01:21

Mijn neuspiercing was ook nog jiet helemaal genezen (hoewel ik er niks meer van merkte) en daar heb ik voor m'n operatie gewoon een glazen retainer in gehad. Is dat echt geen optie?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 11:31

Bij mij niet, ik was 2 juli geopereerd maar mn oren mochten in blijven (Wel afgeplakt en gewaarschuwd) maar rest moest echt uit, incl neus maar ik werd dan ook geintubeerd. Na ruim 7 uur ging alles er nog met gemak doorheen btw. Zelfs mn tong! Vch is 3 dagen uit geweest. Ik was dus helemaal happy :D

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-19 11:32

Weet ik niet. Het gaat er niet om of hij zichtbaar is, maar stel ze blijven eraan hangen met gereedschap oid is dat natuurlijk niet fijn en is het straks helemaal drama. Mijn neus is overigens sowieso wel genezen, en de operatie duurt in totaal maximaal anderhalf uur, dus op zich maak ik me daar niet enorm veel zorgen over.. Maar vooral die lage helix die nog niet genezen is, vind ik een puntje. Ik ga het vooraf even bespreken met de anesthesist, misschien is die lage helix geen punt.

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 20:53

Femjo schreef:
@prugelpiet wat balen zeg! Mocht geen een piercing in blijven? Op de o.k hebben ze mijn daith netjes laten zitten. Weet dat ze liever hebben dat alles eruit is, maar als dat echt niet kan, geen probleem. Met oorpiercings doen ze daar tegenwoordig niet meer zo moeilijk over werd gezegd.


Ik heb geen idee :+
Ben van mijn paard gestuiterd, bewusteloos geraakt, in slaap gebracht door de ambulance broeders en een dag later wakker geworden en toen was alles er al uit.
Het had er anders toch uit gemoeten, want ze hebben me in een rap tempo door de mri gedrukt :=

Ik ga van de week even langs een piercer. Ik kreeg wel een oorbel door een van de gaten van mijn helix, maar mams krijgt het ringetje er niet door. Dus dan maar door iemand laten doen die het wel snel voor elkaar krijgt.

noakim0203
Berichten: 104
Geregistreerd: 21-07-15

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 23:40

Hallo allemaal :) ik heb even wat advies nodig... ik heb mijn navelpiercing nu dik 5 maanden. Hij is nog niet volledig genezen, er komt namelijk af en toe nog wat vocht uit na het douchen en heel af en toe zit er nog een korstje bij de openingen. Het staafje van het sieraad die er nu in zit is alleen erg lang, waardoor als ik ook maar iets buk of buig de piercing heen en weer wordt geduwd. Ook heb ik niet heel veel vertrouwen meer in de kwaliteit titanium van het sieraad die er nu in zit (wordt wat een verhaal om uit te leggen dus laat ik achterwege). Nu heb ik dus een korter sieraad gekocht, goede kwaliteit titanium en inwendig schroefdraad zodat het het wondje niet of minder beschadigd bij het verwisselen, maar kan het heel veel kwaad om mijn piercing nu met 5 maanden te verwisselen? Ik was van plan het sieraad sowieso een jaar te laten zitten, alleen ik heb ik dus het idee dat hij steeds weer geïrriteerd raakt doordat het sieraad te lang is. Zal ik hem dus wel of niet verwisselen? :')

mnka
Berichten: 310
Geregistreerd: 12-02-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 08:11

Heeft jouw piercer niet verteld dat je na een paar weken terug kon komen voor een korter staafje? Dat heeft de mijne toen wel gezegd, ik werd namelijk eerst ook gepierced met een wat langer staafje voor de zwelling. Ik zal anders gewoon even langs de shop gaan :)

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:24

Zo. Mijn piercings zitten er weer in. Auw :')

Mondy

Berichten: 11885
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:12

Mn Daith doet t echt super nog steeds. Zo nu en dan wat korstjes maar geen pijn of vervelende dingen :D
En dus kriebelt t om in mn linker oor ook wat te zetten :))
Maarja... wat.
Ene kant zou ik graag een helix willen maar schrikken de verhalen over de genezing daarvan me telkens af, zo heb ik zo nu en dan een motorhelm op bijvoorbeeld en een bos krullen die er wellicht telkens achter kunnen blijven haken.

Ik neig dus naar een "makkelijke" piercing qua genezing om ff weer die stap te zetten na mn daith. Want ik weet dat de pijn maar kort is en laat me met gemak tatoeëren... maar dat piercen blijft wat zenuwen geven :')

Heb trouwens wel mn toekomstige sieraad voor mn daith al :D Nu nog lang wachten tot ie gewisseld mag :))

Mondy

Berichten: 11885
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:13

prugelpiet schreef:
Zo. Mijn piercings zitten er weer in. Auw :')



Heftig die valpartij :(:) Niks meer aan overgehouden nu ?
Zal wel ff zweten zijn geweest om alles weer in te doen zeker.

Kwal
Berichten: 4443
Geregistreerd: 02-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:15

Wat heb je nog meer in je linkeroor Mondy? Ik heb zelf een conch en helix links, vind ik zelf een erg mooie combi :D

Conch was even een bitch om te zetten, maar met genezen poeslief!

Mondy

Berichten: 11885
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:16

Heel saai maar 3 gaatjes :D
Andere oor 3 gaatjes en daith.

Kwal
Berichten: 4443
Geregistreerd: 02-08-07

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:21

Ik zou voor conch of forward helix gaan. Conch wat makkelijker qua genezen denk ik ivm krullen :D