[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:54

Aight schreef:
Vandaag helix laten zetten samen met mn zusje! Bij haar was ie een beetje aan het prutsen en kreeg ie het ringetje niet aan het staafje, waardoor ie uiteindelijk nog een keer met de naald in het gat moest. Toen kwam ik en was het in een keer goed! Superblij mee!


(hier kwam ik net uit de douche overigens, vandaar nat haar)
[ [url=m/80lj1O.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo, die zit strak.
Dat had ik ook, en daar heb ik zo vreselijk veel gezeik mee gehad... Tot het punt dat het zo dik en ontstoken was, dat toen ze eruit was mijn hele oor nog 2 deuken erin had.

Hij is mega leuk, maar ga er alsjeblieft een ander ringetje of staafje in doen. Dat had mij zoveel ellende gescheeld.

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 22:57

Oh Wow! Ik schrik wel van de reacties. Ik dacht dat ik me redelijk had ingelezen, maar had geen idee dat ringetjes te strak konden zitten. Dit is ook totaal niet aangegeven door mijn piercer. Hij heeft netjes eerst samen met mij de plaats bepaalt, toen het ringetje gemeten en deze erin gezet. Niks gezegd over de grootte... Kan ik er beter nu mee teruggaan? Of wat raden jullie aan? Ik wil dat het netjes geneest, de grootte van het ringetje maakt me namelijk helemaal niks uit. Ik had me er al bij neergelegd dat ik de eerste 9 maanden met een sieraad loop die niet mijn eerste keus zou zijn.... Bij mijn zusje zit ie hetzelfde. Het ringetje is trouwens wel makkelijk te bewegen (hij lijkt iets strakker dan het daadwerkelijk is).

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 11:21

Aight schreef:
Oh Wow! Ik schrik wel van de reacties. Ik dacht dat ik me redelijk had ingelezen, maar had geen idee dat ringetjes te strak konden zitten. Dit is ook totaal niet aangegeven door mijn piercer. Hij heeft netjes eerst samen met mij de plaats bepaalt, toen het ringetje gemeten en deze erin gezet. Niks gezegd over de grootte... Kan ik er beter nu mee teruggaan? Of wat raden jullie aan? Ik wil dat het netjes geneest, de grootte van het ringetje maakt me namelijk helemaal niks uit. Ik had me er al bij neergelegd dat ik de eerste 9 maanden met een sieraad loop die niet mijn eerste keus zou zijn.... Bij mijn zusje zit ie hetzelfde. Het ringetje is trouwens wel makkelijk te bewegen (hij lijkt iets strakker dan het daadwerkelijk is).


Ik zou gewoon terug gaan, je kan beter een te groot ringetje hebben dan een die strak zit. stel hij gaat flink zwellen kan hij vast gaan zitten en moet hij er wel uit. nu kun je er nog voor kiezen om iets anders er in te laten zetten. daarom ben ik vaak ook voorstander van eerst een staafje.

Ik kan ivm mijn werk niet eens ringetjes in, ben bang dat mijn cliënten ze er dan uit trekken.

Met mijn Rook gaat het trouwens echt super goed.! hoeveel problemen ik met mijn helix had hoe weinig problemen heb ik nu. de 1e nacht kon ik er meteen op slapen, deed geen pijn ook overdag niet.
hij jeukt wel veel maar dat is de genezing nou eenmaal. er zit ook totaal geen vuil of korstjes dus ik ben super blij!

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:55

Niet te hard roepen :') . Zo verging het de mijne ook...helaas een paar maanden na het zetten....
Bitchen tot en met. En dan ook echt langdurig...

TheNovelist

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:58

Lous schreef:
Niet te hard roepen :') . Zo verging het de mijne ook...helaas een paar maanden na het zetten....
Bitchen tot en met. En dan ook echt langdurig...


Dit dus :+

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 17:27

Laten we hopen van niet dan _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:18

Heeft iemand hier ervaring met een snug piercing? Ik hoor hele positieve verhalen maar ook hele negatieve dus twijfel een beetje of ik hem ga laten zetten of niet :o

coldsummers

Berichten: 2060
Geregistreerd: 19-06-12
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:22

Hi, ik ga woensdag en donderdag naar Amsterdam met een vriendin en we zoeken een goede piercing shop; iemand tips?

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 21:57

Classic Ink & Mods of Dare2Wear :j

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 00:05

marindexo schreef:
Classic Ink & Mods of Dare2Wear :j


^ dit :j

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 21:24

Nou hoe blij ik was met mn rook hoe erg ik mijn helix nu haat!!! Mijn helix lijkt wel weer te gaan ontsteken en mn rook voelt prima.

Afgelopen dinsdag ben ik flink ziek geworden en is hij begonnen te irriteren.

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 22:46

Ontsteken of gewoon geirriteerd? Mijn piercings voel ik ook altijd al voordat ik ziek wordt, wat kan helpen is even zeezouten. Een ontsteking heb je niet zo snel tenzij je er veel met vieze vingers etc. aanzit.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 23:08

Oh ja als ik ziek wordt irriteren ze bij mij ook weleens. En helixen zijn soms enorme loeders, heeft me echt jaren gekost voordat die eens rustig werden. En om het minste begonnen ze weer grr!!

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 23:53

Mijn helixen doen ook weer suuuper vervelend lately. Mijn oorbel aan die kant ook trouwens. Volgens mij zijn ze met z’n allen gezellig ontstoken :')
Ik moet dan ook wel echt afleren dat ik er zoveel aanzit. Ik kan nooit van korstjes enz afblijven, dus ik zit ook de hele tijd aan ‘t opgedroogde vocht bij m’n piercings te pulken. Ik weet dondersgoed dat het dom is, maar man, ik kan het niet laten :roll:

Iemand tips om het af te leren?

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:08

Frost schreef:
Ontsteken of gewoon geirriteerd? Mijn piercings voel ik ook altijd al voordat ik ziek wordt, wat kan helpen is even zeezouten. Een ontsteking heb je niet zo snel tenzij je er veel met vieze vingers etc. aanzit.


Ik zit er niet aan. Maar Mn hele boven kant van Mn oorschelp doet best wel pijn. En voel Mn hartslag er in. Ben ook uit voorzorg weer met zeezout gaan druppelen

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 09:09

E_J schreef:
Mijn helixen doen ook weer suuuper vervelend lately. Mijn oorbel aan die kant ook trouwens. Volgens mij zijn ze met z’n allen gezellig ontstoken :')
Ik moet dan ook wel echt afleren dat ik er zoveel aanzit. Ik kan nooit van korstjes enz afblijven, dus ik zit ook de hele tijd aan ‘t opgedroogde vocht bij m’n piercings te pulken. Ik weet dondersgoed dat het dom is, maar man, ik kan het niet laten :roll:

Iemand tips om het af te leren?


Hmm vervelend. Ik zit wel altijd aan Mn normale oorbellen maar niet aan Mn piercings misschien jezelf aan leren om alleen aan je oorbellen te zitten

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 12:34

Mijn lager zittende helix met een staafje erin (aan beide kanten een bolletje) voelt na een nacht er op slapen ook wel eens pijnlijk aan. Met mijn hoge helix waar een ringetje in zit heb ik dat niet voor (tenzij moest het ringetje eens in een slechte knik gelegen hebben, maar dat komt echt niet vaak voor). Dan zorg ik ervoor dat ik er een paar nachtjes niet meer op slaap en dan is dat wel weer weg meestal. Ik heb het ook sneller als ik ziek ben, dat ze pijnlijk kunnen zijn. Maar echt ontsteken doen ze nooit meer (tot nu toe toch), en die ene heb ik al meer dan 15 jaar.

Anoniem

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:09

Mijn 3 helixen doen nu na ruim 5 jaar nog wel is zeer als ik er verkeert of te lang op lig, zal altijd wel een gevoelig dingetje blijven denk ik

xZiva_

Berichten: 3994
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:21

ik ben daarom heel blij met mijn labret in mijn helixen.. geen pijn meer als ik geslapen heb :))

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:23

Hier ook een helix die soms vervelend blijft doen. Hij doet het minst vervelend met een hoefijzer erin (half ringetje). Helix heb ik nu 4 jaar, eerste 2 jaar waren echt een hel :') Maar nu is ie braaf. Soms wat gevoelig als ik er idd te lang of verkeerd op gelegen heb. Maar ik heb een donut kussen. Leg mijn oor in het gat. Ideaal ding! :j

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:43

Ik ben aan het twijfelen om rechts ook de daith te laten zetten. Ik heb het maandje geleden links gedaan vanwege links oogmigraine vaak. Nu echter begint het iedere keer rechts!

Brittjuh97

Berichten: 964
Geregistreerd: 17-05-10
Woonplaats: Obdam

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 17:40

Vandaag voelt mn oor al minder pijnlijk dan de afgelopen dagen! dus het gaat vermoed ik weer de goede kant op.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 11:30

Toch mijn lippiercing eruit gehaald. Hij bleef irriteren en een bultje in mijn mond waar ik steeds per ongeluk op beet... Wou maar niet genezen. Zonde, maar is wel fijner zo :(

TheNovelist

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 12:52

Bij mij irriteren lippiercings als ik ze draag met een staafje. Nu heb ik al jaren liphoops en nooit meer ergens last van. Misschien was dat ook een optie die je kon proberen maar is het nu waarschijnlijk al te laat voor :+

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 13:33

Liphoops waren bij mij geen optie omdat de piercing scheef gezet was, kon geen liphoop in mijn maat vinden helaas :(

Ook ringetjes waren moeilijk.. Heb al vanalles geprobeerd, ringetje, chirurgisch staal, bioplast, wel schoonmaken met zeezout, niet schoonmaken. Hij bleef pijnlijk, gezwollen en irriteren. Sinds vorige week een enorme vochtbult erop dus was er nu gewoon helemaal klaar mee.

Mijn gezicht is nu ineens zo leeg zonder hem :')