[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 10:48

Gelukkig :)

Wellicht heb je er verkeerd op gelegen vannacht? Het is ern vrij verse wond natuurlijk

Vanillia

Berichten: 7658
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 11:04

Ja dat zou wel kunnen, sowieso vrij veel op gelegen de afgelopen dagen want ben ziek geweest. 1x per dag schoonmaken na het douchen met Sterilon is dan voldoende? Thanks in ieder geval!

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 12:07

Ik zou t onder de douche goed spoelen met een zachte straal en lauwwarm water en idd evt een drupje sterilon erop. Kan best dat erop liggen net even wat irritatie heeft veroorzaakt hoor, waarschijnlijk kalmeert het met een paar dagen wel weer.

ontherun
Berichten: 4968
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 16:45

Ziek zijn en nieuwe piercings is ook een bitch samen... Dan beginnen ze bij mij zelfs soms weer wat te irriteren, terwijl alles over het algemeen super braaf is. Gewoon onder de douche spoelen en verder weinig aan zitten.

Lous

Berichten: 24251
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 15:42

Klopt, dat is al vaker gezegd hier.
Als je ziek bent probeert je lichaam er alles uit te werken wat er niet thuishoort. Vandaar dat piercings dan over de zeik raken. :j

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 22:42

Heb ik ook idd
Afblijven en met zo weinig mogelijk poespas schoon houden

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 23:48

Hee. Ik heb nu anderhalf jaar een tragus piercing. De eerste paar maanden zonder problemen en daarna was het 1 groot drama. Tragus is altijd heel dik gebleven en heb heel vaak vochtbulten. Uiteraard ben ik terug gegaan naar een piercing shop. Zij hebben mij toen een no pull piercing disc gegeven. Dit heeft wel even verlichting gegeven.. Nu is het gezeur weer terug. Ik ben op dit moment in staat de piercing eruit te halen. Maar ik vind het ook erg zonde. Ik wil het nog 1 x proberen met de no pull disc. Deze week alleen niet in de mogelijkheid naar de shop te gaan. En online kan ik ze niet vinden. Iemand een linkje waar ik ze online kan kopen? Ik had mijn oude bewaard. Maar waar die gelegen is.. Geen idee

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 00:15

Wat valt het minste op: huidskleurige piercing of transparante piercing?
Note: ik ben behoorlijk bleek.

Voor een carrousel wedstrijd mogen we geen oorbellen of piercings dus kreeg de opmerking dat ik ze uit moest doen.

4x 40/45 euro = dikke doei.

Maar het mag dus niet opvallen :=

Lous

Berichten: 24251
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 00:56

Ik zou het risico niet lopen en ze gewoon uitdoen. Anders verpest je het straks niet alleen voor jezelf, maar ook voor de hele groep.

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 00:58

_sharona_ schreef:
Hee. Ik heb nu anderhalf jaar een tragus piercing. De eerste paar maanden zonder problemen en daarna was het 1 groot drama. Tragus is altijd heel dik gebleven en heb heel vaak vochtbulten. Uiteraard ben ik terug gegaan naar een piercing shop. Zij hebben mij toen een no pull piercing disc gegeven. Dit heeft wel even verlichting gegeven.. Nu is het gezeur weer terug. Ik ben op dit moment in staat de piercing eruit te halen. Maar ik vind het ook erg zonde. Ik wil het nog 1 x proberen met de no pull disc. Deze week alleen niet in de mogelijkheid naar de shop te gaan. En online kan ik ze niet vinden. Iemand een linkje waar ik ze online kan kopen? Ik had mijn oude bewaard. Maar waar die gelegen is.. Geen idee


Bedoel je toevallig deze?
https://www.alloverpiercings.nl/60061-s ... ling-discs

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 01:25

Ik mocht ook alleen werken bij dat bedrijf als ik mn tongpiercing uit deed en toen zag ik dat mn teamleidster er gewoon 1 in had. Toen mocht ik hem ook inhouden. Had helemaal in alle stress een doorzichtig balletje besteld maar je zag t nog steeds. Denk met oren al helemaal. Waarom zou dat uit moeten voor een carousel wedstrijd? :+

xZiva_

Berichten: 3995
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 01:58

Omdat alles precies hetzelfde moet zijn, tot aan oorbellen aan toe.. en omdat niet iedereen gaatjes heeft, mag niemand oorbellen in..

Ik moet ze dan een x aantal uur uit doen, terwijl ze nog niet heel oud zijn.. daarnaast zijn ze wat ontstoken dus die groeien super snel dicht..

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 06:57

Mars schreef:
_sharona_ schreef:
Hee. Ik heb nu anderhalf jaar een tragus piercing. De eerste paar maanden zonder problemen en daarna was het 1 groot drama. Tragus is altijd heel dik gebleven en heb heel vaak vochtbulten. Uiteraard ben ik terug gegaan naar een piercing shop. Zij hebben mij toen een no pull piercing disc gegeven. Dit heeft wel even verlichting gegeven.. Nu is het gezeur weer terug. Ik ben op dit moment in staat de piercing eruit te halen. Maar ik vind het ook erg zonde. Ik wil het nog 1 x proberen met de no pull disc. Deze week alleen niet in de mogelijkheid naar de shop te gaan. En online kan ik ze niet vinden. Iemand een linkje waar ik ze online kan kopen? Ik had mijn oude bewaard. Maar waar die gelegen is.. Geen idee


Bedoel je toevallig deze?
https://www.alloverpiercings.nl/60061-s ... ling-discs


Ja bedankt! Had 'm gevonden. Had 'm gelijk besteld. Als het goed is komen ze morgen binnen. Bedankt!

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:31

xZiva_ schreef:
Omdat alles precies hetzelfde moet zijn, tot aan oorbellen aan toe.. en omdat niet iedereen gaatjes heeft, mag niemand oorbellen in..

Ik moet ze dan een x aantal uur uit doen, terwijl ze nog niet heel oud zijn.. daarnaast zijn ze wat ontstoken dus die groeien super snel dicht..


Gewoon van die bioflex erin doen, valt niet op. Ik zou ze niet uitdoen als ik jou was.

Iris82

Berichten: 39854
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 08:33

Voor een carrousel wedstrijd zou ik dus echt een pleister plakken hoor. Geen haar op m'n hoofd die m'n piercings daarvoor eruit zal halen.

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 10:44

Na mijn helix heb ik de smaak te pakken en zou ik graag een daith willen.

Hebben jullie misschien foto's van jullie daith in combinatie met een andere piercing? Ik zou hem graag aan de andere kant willen maar twijfel hier nog over :o

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 10:46

Afbeelding

Mijn daith combi met tragus en 2x helix.

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:30

Ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb momenteel 2 oorbelgaatjes en in 1 oor een helix bovenin. Ik vind een tragus erg mooi maar mij lijkt dit erg vervelend met oordopjes etc. Maar nu twijfel ik dus nog een piercing in mijn rechter oor ( bij mijn helix ) of gewoon aan beide oren een 3e oorbel erbij. :))

Mars

Berichten: 33270
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 13:51

In ear oordopjes gaat hier prima met tragus zeker als je een labret (plat achterkantje) in hebt. In het begin kan het natuurlijk wel gevoelig zijn

prugelpiet

Berichten: 12577
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 14:38

xtessax83 schreef:
Ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb momenteel 2 oorbelgaatjes en in 1 oor een helix bovenin. Ik vind een tragus erg mooi maar mij lijkt dit erg vervelend met oordopjes etc. Maar nu twijfel ik dus nog een piercing in mijn rechter oor ( bij mijn helix ) of gewoon aan beide oren een 3e oorbel erbij. :))


Allemaal :P

Ilsey

Berichten: 1066
Geregistreerd: 20-09-17
Woonplaats: Kruishoutem, O-VL, BE

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:17

Ik heb 1 slechthorend oor, aan dat oor heb ik gekozen voor m'n tragus. Oordopjes draag ik toch vaak enkel in mijn ene goeie oor :+ maar soms draag ik wel eens oortjes in beide en eigenlijk zowel met hoefijzertje als met labretstaafje geen last van dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 17:48

xtessax83 schreef:
Ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb momenteel 2 oorbelgaatjes en in 1 oor een helix bovenin. Ik vind een tragus erg mooi maar mij lijkt dit erg vervelend met oordopjes etc. Maar nu twijfel ik dus nog een piercing in mijn rechter oor ( bij mijn helix ) of gewoon aan beide oren een 3e oorbel erbij. :))


Ik heb zelf mijn tragus eruit gehaald ivm het gebruik van oortjes. Dus ik zou gewoon en derde gaatje en helix doen :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 18:25

Ik heb een labretje in mijn tragus en kan gewoon oortjes in. Helemaal geen last van :)

prugelpiet

Berichten: 12577
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:05

Ik heb ook nooit last van oortjes met mijn tragus hoor. En ik heb ze héél veel in

lor1_1984

Berichten: 12054
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 19:09

Tragus of niet, oordopjes blijven niet in mijn oor steken.
Ik heb dus een koptelefoon en omdat de normale kleine niet fijn zijn qua geluid een lomp grote die mooi om mijn oren valt. :+
Overigens heb ik mijn tragus al 10 jaar, op een ontsteking na 3-4 weken na nooit problemen mee gehad. :)