[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosje01

Berichten: 10755
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:25

Mijn redelijk brave helix was ook flink aan het irriteren de afgelopen 2weken begon 2dagen voor ik geveld werd door de griep. Nu ik weer bijna griep af ben is die weer gekalmeerd.
Wil hem graag wisselen maar durf nog niet zo goed ben bang dat ik hem er niet uit krijg en die andere er niet in :+ .

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:32

Mijn ervaring met kraakbeen piercings is ook lang genezen idd... maar als ze eenmaal op dat punt zijn <3

Viel smiley mee met zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:33

Ik heb inmiddels al een jaar of 17 twee helixen, destijds uiteraard geschoten.
Ze hebben veel wn lang geïrriteerd.
Soms doe ik er weer eens een oorbel in.
Maar ermee slapen, wat ik vroeger wel deed, doe ik niet meer ( daarom ook geen piercing sieraad).

Sterre98

Berichten: 6340
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:35

Ik had een smiley!
Was geweldig leuke piercing, helaas tijdens het paardrijden, is hij opeens losgekomen en ben ik m kwijt geraakt in het zand waardoor hij binnen no time dicht was gegroeid..

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:39

Denk morgen mn vriendin maar eens appen wat het me gaat kosten O:)

TheNovelist

Berichten: 1522
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:45

Joanne1987 schreef:
Mijn ervaring met kraakbeen piercings is ook lang genezen idd... maar als ze eenmaal op dat punt zijn <3

Viel smiley mee met zetten?


Viel super mee! Voelde er echt niet veel van en het genezen was ook echt top. In het begin wel een beetje oppassen met eten (nu nogsteeds met bepaalde dingen) dat het er niet hard tegenaan komt.
Heb hem nu meer dan een jaar en ben er nogsteeds superblij mee :D

Afbeelding

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 21:47

Ondanks dat ik mn eerste piercing zetten echt geen pretje vond. begint t toch wel aardig te kriebelen voor een tweede piercing, in mn rechter oor. kennen jullie goede shops in Rotterdam?

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:08

TheNovelist schreef:
Joanne1987 schreef:
Mijn ervaring met kraakbeen piercings is ook lang genezen idd... maar als ze eenmaal op dat punt zijn <3

Viel smiley mee met zetten?


Viel super mee! Voelde er echt niet veel van en het genezen was ook echt top. In het begin wel een beetje oppassen met eten (nu nogsteeds met bepaalde dingen) dat het er niet hard tegenaan komt.
Heb hem nu meer dan een jaar en ben er nogsteeds superblij mee :D

[ [url=m/hYRUu6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Super Tof!
Heb heel erg over septum getwijfeld laatste weken, maar is met werken toch niet praktisch... toen kwam ik hierop en dat kan wel!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:30

Hey! Ik moet 22 januari voor een nieuwe tattoo! *\o/* Ik ga een kroontje laten zetten. Zo’n queen crown. Alleen ik weet nog niet zo goed waar.. Ik heb op beide onderarmen al iets aan de buitenkant dus de kant van de pink zegmaar, en liever wil ik het kroontje niet aan de binnenkant van mn pols want het is al zo druk op beide onderarmen. Zelf dacht ik nog aan op mijn sleutelbeen. Hebben jullie nog ideeen?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:34

Uhm, hallo!
Ik wil mij hier graag ook melden, binnenkort wil ik graag 2 piercings laten zetten, in mijn wenkbrauw.
Maar, nu heb ik een klein vraagje.
Piercen ze normaliter alleen 1x of doen ze ook beide? Ik wil ze graag beide in mijn rechter wenkbrauw, maar ik struikelde er hier een beetje over. Niet dat het een probleem is ofzo, als ze eerst 1 doen en zodra die genezen is de ander.
Maar ik vroeg het mij af.

TheNovelist

Berichten: 1522
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:37

SavannahNx schreef:
Hey! Ik moet 22 januari voor een nieuwe tattoo! *\o/* Ik ga een kroontje laten zetten. Zo’n queen crown. Alleen ik weet nog niet zo goed waar.. Ik heb op beide onderarmen al iets aan de buitenkant dus de kant van de pink zegmaar, en liever wil ik het kroontje niet aan de binnenkant van mn pols want het is al zo druk op beide onderarmen. Zelf dacht ik nog aan op mijn sleutelbeen. Hebben jullie nog ideeen?


Misschien kan je het vragen in het tattoo topic? Denk dat ze daar nog wel leuke ideeën hebben! :j

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:39

TheNovelist schreef:
SavannahNx schreef:
Hey! Ik moet 22 januari voor een nieuwe tattoo! *\o/* Ik ga een kroontje laten zetten. Zo’n queen crown. Alleen ik weet nog niet zo goed waar.. Ik heb op beide onderarmen al iets aan de buitenkant dus de kant van de pink zegmaar, en liever wil ik het kroontje niet aan de binnenkant van mn pols want het is al zo druk op beide onderarmen. Zelf dacht ik nog aan op mijn sleutelbeen. Hebben jullie nog ideeen?


Misschien kan je het vragen in het tattoo topic? Denk dat ze daar nog wel leuke ideeën hebben! :j


Oh dacht dat ik daar was handig weer :o

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:39

Sleutelbeen is mooi SavannahNx! Mijn sleeve loopt aan die kant ook stukje door richting borst

Geen idee ScarOfWars, enerzijds worden wel meer piercings tegelijk gezet, maar het is natuurlijk beweegbaar weefsel, anders als kraakbeen bijvoorbeeld

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:42

Joanne1987 schreef:
Sleutelbeen is mooi SavannahNx! Mijn sleeve loopt aan die kant ook stukje door richting borst

Geen idee ScarOfWars, enerzijds worden wel meer piercings tegelijk gezet, maar het is natuurlijk beweegbaar weefsel, anders als kraakbeen bijvoorbeeld


Meerdere mensen zeiden dat ze een sleutelbeen meer een plek vinden voor een tekst en geen kroontje. Maar ik ga sowieso ook nog even met de artist overleggen!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:02

Joanne1987 schreef:
Sleutelbeen is mooi SavannahNx! Mijn sleeve loopt aan die kant ook stukje door richting borst

Geen idee ScarOfWars, enerzijds worden wel meer piercings tegelijk gezet, maar het is natuurlijk beweegbaar weefsel, anders als kraakbeen bijvoorbeeld


Ja nee, precies.. Hmm.. dan maar even binnenlopen over een week of 2, zal ik het bij de shop wel even vragen.

Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 03:08

Het lijkt mij persoonlijk niet fijn om twee wenkbrauw piercings in een keer te laten zetten, zeker niet als ze dicht bij elkaar moeten (wat ik wel aanneem). Dan hebben ze net een naald door je wenkbrauw gejast, om vervolgens enkele mm verder weer een tang te plaatsen en er nog een keer door steken. Al die beweging zou ik niet chill vinden, maar misschien ben jij een grotere bikkel dan ik :')

Flying_Angel

Berichten: 15745
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:26

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik zal me erin verdiepen. Amsterdam is ook geen probleem.

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 16:35

Hmmm ik zit ook te twijfelen aan een septum of smiley. Denk alleen niet dat mijn ouders er zo blij mee zijn... Welke is het minst pijnlijk of minst bloederig (kan niet zo goed tegen bloed)?

Sterre98

Berichten: 6340
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:05

Pepperrr schreef:
Hmmm ik zit ook te twijfelen aan een septum of smiley. Denk alleen niet dat mijn ouders er zo blij mee zijn... Welke is het minst pijnlijk of minst bloederig (kan niet zo goed tegen bloed)?


Smiley :')

Septum vond ik verrot pijnlijk. Smiley vond ik ook niet zo lief trouwens.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:26

Septum vond ik echt zo'n eitje _O- net alsof er een haar uit je neus getrokken wordt. Totaal niet pijnlijk, maar wel een traantje gelaten door dat idee haha. Vriendin van mij daarentegen vond het haar pijnlijkste piercing. Dus zo zie je maar weer dat het van tevoren niet te zeggen is. Totaal niet bloederig btw.

TheNovelist

Berichten: 1522
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:15

Pepperrr schreef:
Hmmm ik zit ook te twijfelen aan een septum of smiley. Denk alleen niet dat mijn ouders er zo blij mee zijn... Welke is het minst pijnlijk of minst bloederig (kan niet zo goed tegen bloed)?


Ik voelde ook echt niks van mijn septum, was voor mij een super makkelijke piercing! Bloedde niet en de genezing was ook top. Ligt er net aan hoe jou lichaam erop reageert en hoe je wordt gepierced.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:35

Franciee schreef:
Het lijkt mij persoonlijk niet fijn om twee wenkbrauw piercings in een keer te laten zetten, zeker niet als ze dicht bij elkaar moeten (wat ik wel aanneem). Dan hebben ze net een naald door je wenkbrauw gejast, om vervolgens enkele mm verder weer een tang te plaatsen en er nog een keer door steken. Al die beweging zou ik niet chill vinden, maar misschien ben jij een grotere bikkel dan ik :')


No pain, no gain, right?
Iig bedankt voor je antwoord! I zal het de shop wel vragen als ik langsga.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:32

Heeft iemand ervaring met no pull disks voor een o.a. helix piercing? Ik heb ze gekocht alleen ik wil hem aan de achterkant er op zetten. Ik heb een triple forward helix piercing maar krijg dat balletje niet los.
Ga het vanavond met een tangetje proberen (eerst ontsmetten natuurlijk). Anders naar de piercer maar die is erg druk :(

xZiva_

Berichten: 3996
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:50

Met een latex handschoen krijg je ze vaak los :))

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:16

xZiva_ schreef:
Met een latex handschoen krijg je ze vaak los :))

Ga ik dat even proberen! Thanx