[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 11:11

Heel mooi die industrial! Hij staat bij mij heel hoog op m’n verlanglijstje voor m’n rechteroor, maar ik heb op dit moment nog drie genezende piercings in m’n linkeroor dus misschien volgend jaar :')

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:26

Pepperrr schreef:
Gaaf Noblesse! Ik wil hem ook, maar niet het lef om hem te laten zetten :')

Hij viel mij echt veel beter mee dan al mijn andere piercings :+ . Nu helemaal niks last van, zolang ik er niet aan zit voel ik hem niet eens. Vannacht zelfs wat op dat oor kunnen liggen zonder pijn.

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 18:28

Pfff. Mijn snug zit er nu ruim een jaar in. Ding blijft maar irriteren. Vochtbultje is continue aanwezig en elke dag is maar afwachten of het rood en dik is, of gewoon dik :')

Ik vraag me af of het nog nut zou hebben om er een ander sierraad in te doen. Bijvoorbeeld goud, om te kijken hoe hij daarop reageert, voordat ik hem er definitief uithaal -O-

*heb met zeezout gespoeld, tea tree gebruikt, zelfs sterilon geprobeerd. Ben het zat..

Mensen met tips? Of ervaring?

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 19:23

Ik heb laatst Fix besteld op AllOverPiercings, is een mix van bepaalde oliën. Mijn conch is daar weer rustig van geworden en het vochtbultje en de zwelling op mijn helix trekt langzaam weg. Ik heb alleen geen idee of het voor jou ook iets zal doen aangezien je al zoveel geprobeerd hebt.

TheNovelist

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 20:28

Heb ook wat goeie dingen gehoord over die healing discs. Misschien is dat nog een optie?

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 21:51

MuSLi schreef:
Pfff. Mijn snug zit er nu ruim een jaar in. Ding blijft maar irriteren. Vochtbultje is continue aanwezig en elke dag is maar afwachten of het rood en dik is, of gewoon dik :')

Ik vraag me af of het nog nut zou hebben om er een ander sierraad in te doen. Bijvoorbeeld goud, om te kijken hoe hij daarop reageert, voordat ik hem er definitief uithaal -O-

*heb met zeezout gespoeld, tea tree gebruikt, zelfs sterilon geprobeerd. Ben het zat..

Mensen met tips? Of ervaring?


Heb je al aspirine getest? Ik had ineens een giga bultje op mijn neus en waar tea tree altijd zijn werk deed wilde het voor geen meter, toen aspirine gekocht bruis en binnen 5 dagen weg, bizar!

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:02

_Friemel schreef:
MuSLi schreef:
Pfff. Mijn snug zit er nu ruim een jaar in. Ding blijft maar irriteren. Vochtbultje is continue aanwezig en elke dag is maar afwachten of het rood en dik is, of gewoon dik :')

Ik vraag me af of het nog nut zou hebben om er een ander sierraad in te doen. Bijvoorbeeld goud, om te kijken hoe hij daarop reageert, voordat ik hem er definitief uithaal -O-

*heb met zeezout gespoeld, tea tree gebruikt, zelfs sterilon geprobeerd. Ben het zat..

Mensen met tips? Of ervaring?


Heb je al aspirine getest? Ik had ineens een giga bultje op mijn neus en waar tea tree altijd zijn werk deed wilde het voor geen meter, toen aspirine gekocht bruis en binnen 5 dagen weg, bizar!


Goeie tip, ga ik proberen. Is dat speciale aspirine, of kan ik een normaal tablet oplossen in water?

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:03

Aspirine C bruistablet moet je hebben. Beetje vochtig maken en tegen het bultje laten bruisen :)

MuSLi

Berichten: 5243
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 22:34

Drunksheep schreef:
Aspirine C bruistablet moet je hebben. Beetje vochtig maken en tegen het bultje laten bruisen :)

Thanks. Morgen gelijk even halen! :)

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 15:57

Gave piercing Noblesse!

Ik wilde dit weekend een conch laten piercen, maar kwam er vrijdag achter dat ik een vochtbultje achter 1 van mijn 2e gaatjes heb.. Zo irritant, heb er aan beide een micro-barbel in zitten juist om te zorgen dat ik er niet teveel mee moet prutsen en het zo iedere keer irriteer, maar ze blijven onrustig. Niet rood, maar soms wel iets gevoelig en ik zie ook vaak wat opgedroogd vocht aan bolletje aan de achterkant zitten.. Ga maar eens kijken of ik die aspirine bruistabletten kan vinden, hopen dat dat verschil maakt.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 16:02

De amandel-teatree olie van Piercing Mania al geprobeerd? Werkt super! 2 jaar terug was de vochtbult achterop mijn tragus dusdanig groot en ontstoken dat bijna heel mijn gehoorgang gewoon dicht zat. Paar weken met die olie gesmeerd en het was helemaal weg. Je ziet er nu helemaal niks meer van! *\o/*
http://piercingmania.nl/amandel-tea-tree-olie

Hoe vinden de mensen met lippiercings de bioflex labrets? Trek je niet snel het knopje eraf met bijv. eten? Of als je perongeluk met je tanden erachter blijft hangen?
Heb wel eens bioflex in mijn tragus gehad, maar die waren van aliexpress dus kwalitatief minder waardoor het knopje al snel losliet. Ben voorlopig trouwens nog niet van plan om te wisselen hoor, wacht eerst totdat ie mooi genezen is. Maar om tandschade te voorkomen wil ik het liefste bioflex :j

TheNovelist

Berichten: 1501
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:50

Ikzelf vind bioflex echt helemaal niks. Draag ze alleen als ik ik cosplay ben, maar anders ook nooit. Ik ga er zelf altijd op bijten (doe ik ook bij labrets van chirurgisch staal dus dat is ook een van de redenen dat ik liphoops heb) maar dan zijn ze binnen no time krom of kapot. Ligt echt aan de persoon zelf :D

xDaim

Berichten: 261
Geregistreerd: 01-11-15
Woonplaats: in de stal.

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:56

Hoi! Ik wil deze week mijn eerste piercing laten zetten, een helix. Nu ben ik opzoek naar een pierce shop, degene die ik hier in de buurt ben tegengekomen piercen allemaal d.m.v. een Studex, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Beter laten piercen of kan het ook met zo’n Studex apparaat? Ik ga wel bij een goedgekeurde shop.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:49

Ik zou het echt laten piercen. Studex wordt vaak gedaan door juweliers en is goedkoper, maar juweliers letten minder op hygiëne en veiligheid. Dus ik zou echt naar een goede piercer gaan, dan weet je zeker dat het goed is :j Waar woon je ongeveer? (mag ook pb) Misschien weet ik nog wel een goede shop in de buurt ;)

xDaim

Berichten: 261
Geregistreerd: 01-11-15
Woonplaats: in de stal.

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:52

Oké bedankt dan ga ik voor piercen! :D Ik woon in de buurt van Leiden.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:17

xDaim schreef:
Oké bedankt dan ga ik voor piercen! :D Ik woon in de buurt van Leiden.

Nee helaas, kom uit Brabant dus geen idee haha. Misschien kun je even googelen? En goed de recensies doorlezen!

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:47

Helix schieten geeft ook grotere kans op bloemkool-oor toch?

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:55

Hoe staan jullie over 2 piercings tegelijk? Ervaring?

Het gaat dan over een rook en een conch :D

Zodra mijn helix en daith verwisseld kunnen worden mag ik weer van mezelf, andere oor :=

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:58

xDaim schreef:
Hoi! Ik wil deze week mijn eerste piercing laten zetten, een helix. Nu ben ik opzoek naar een pierce shop, degene die ik hier in de buurt ben tegengekomen piercen allemaal d.m.v. een Studex, heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Beter laten piercen of kan het ook met zo’n Studex apparaat? Ik ga wel bij een goedgekeurde shop.


Niet laten schieten. Studex is schieten, net als je met oorbel gaatjes doet. Dat wil je in je kraakbeen niet hebben.

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:09

Kraakbeen schieten/studexen mocht toch ook al jaren niet meer?

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:20

Studexen schijnt dus wel te mogen, maar alleen als de shop goedgekeurd is door de GGD. Ooit ergens gelezen.

DewiRox
Berichten: 4586
Geregistreerd: 29-12-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 00:27

xDaim schreef:
Oké bedankt dan ga ik voor piercen! :D Ik woon in de buurt van Leiden.


In Den Haag is the tattoogarden gekomen en ze doen hier ook veel piercen. Volgens mij erg netjes! Ik wil hier binnenkort ook heen voor een helix en eventueel 3e gaatje.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:32

xTiffani schreef:
Hoe staan jullie over 2 piercings tegelijk? Ervaring?

Het gaat dan over een rook en een conch :D

Zodra mijn helix en daith verwisseld kunnen worden mag ik weer van mezelf, andere oor :=

Kan prima hoor :j

vionnesem

Berichten: 1366
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:44

xTiffani schreef:
Hoe staan jullie over 2 piercings tegelijk? Ervaring?

Het gaat dan over een rook en een conch :D

Zodra mijn helix en daith verwisseld kunnen worden mag ik weer van mezelf, andere oor :=


Hier prima ervaring mee! dan wel een Rook en een tragus piercing tegelijk laten zetten.
Eerst de tragus en daarna de rook ivm anders over de verse piercing heen gaan om de andere te zetten.
Ik heb er vrij weinig last van gehad

xTiffani

Berichten: 1459
Geregistreerd: 27-07-12

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:25

Bedankt voor de reacties :D dan ga ik het gewoon doen.