[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 09:35

Misschien zit je nog net niet groot genoeg. Ik zou iig niet doorduwen, aangezien bij een vriend van mij dat geresulteerd heeft in een oorlel die nu in 2 stukken is....

Ik zou als het kan nog een mm oprekken, en hem daarna erin doen?

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 09:38

Ja maar ik zit ‘al’ op 8mm en daar wil ik eigenlijk bij blijven..

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 09:39

Als je 1mm opgerekt hebt en je doet hem erin dan krimpt ie meestal wel weer terug naar de maat van wat je erin hebt zitten :)

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 09:40

Ah ok, dat zou dan nog een optie zijn..

VOlgende bestel ik weer gewoon met schroefdraad hoor.. veel makkelijk, maar beperk wel erg in keuze! -O-

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 09:51

Ik heb dat ook met sommige flared tunnels, ik smeer m’n oorlellen en de tunnels na een warme douche in met jojoba olie en soms lukt het dan, soms niet :')
Hou er rekening mee dat de tunnels eruit krijgen waarschijnlijk ook niet makkelijk gaat, ik heb tunnels waarbij ik eerst drie dagen m’n oorlellen heb moeten masseren met olie en pas op dag 4 was alles soepel genoeg om m’n tunnels eruit te krijgen (ik heb ze sinds dien ook nooit meer gedragen haha, licht getraumatiseerd).

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 15:01

Oooh ik geloof dat ik het niet eens meer ga proberen!! :=
Ik had niet eens gedacht aan het eruit halen..

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-18 20:48

Eindelijk moed verzameld om vandaag een daith te laten piercen, heb ik even pech. Naar Amsterdam gereden, zat die shop dicht. Door naar hun andere zaak, zetten ze daar geen piercings meer omdat het al te druk was -O-

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 00:27

Ongeveer 3 weken geleden lijkt mijn tongpiercing aan de onderkant te zijn uitgescheurd. Er zit een soort extra gat zo groot als mn balletje bij het gaatje. Het is net alsof mn tongpiercing balletje dat gat heeft gemaakt en hij zit er ook telkens een soort van ingegroeit. Ik heb de piercing al 5 jaar. Help.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:19

SavannahNx schreef:
Ongeveer 3 weken geleden lijkt mijn tongpiercing aan de onderkant te zijn uitgescheurd. Er zit een soort extra gat zo groot als mn balletje bij het gaatje. Het is net alsof mn tongpiercing balletje dat gat heeft gemaakt en hij zit er ook telkens een soort van ingegroeit. Ik heb de piercing al 5 jaar. Help.


Ik zou denk ik even naar de shop gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 08:40

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 09:35

Mn tepelpiercing en helix. Beide waren goed genezen, nooit over nagedacht dat ik ze naverzorging zou moeten geven. Tepel kon ik na een jaar weer gewoon erin doen. Helix zelfs nu na jaren nog open en hang ik af en toe wat in.

Lieffiefi

Berichten: 4695
Geregistreerd: 06-02-09
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 09:41

njcgregoor schreef:
Iemand die er ooit al eens een piercing permanent heeft uitgehaald? Wat deden jullie qua naverzorging?


Niets.. Sieraad eruit halen en lekker met rust laten.
Gaat sneller dicht dan je denkt.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-18 09:55

Vumana89 schreef:
njcgregoor schreef:
Iemand die er ooit al eens een piercing permanent heeft uitgehaald? Wat deden jullie qua naverzorging?


Niets.. Sieraad eruit halen en lekker met rust laten.
Gaat sneller dicht dan je denkt.


Mijn lippiercing er laatst uitgehaald. Gewoon niks aan doen, geneest vanzelf :)

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 20:27

Femjo schreef:
Eindelijk moed verzameld om vandaag een daith te laten piercen, heb ik even pech. Naar Amsterdam gereden, zat die shop dicht. Door naar hun andere zaak, zetten ze daar geen piercings meer omdat het al te druk was -O-


Ik weet niet meer wie mij dare2ware en classic glamour heeft aangeraden. Heel erg bedankt daarvoor! Afgelopen dinsdag een nieuwe poging gewaagd in Rotterdam deze keer. Super netjes en aardige mensen waarbij ze echt de tijd nemen voor je. Zo blij dat ik hier heen ben gegaan.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:22

Even een vraag voor de stretchers onder ons. Hoe merken jullie dat je oor klaar is voor de volgende stap?

Ik ben gister weer opnieuw begonnen met stretchen. Vorige keer gingen ze er zo makkelijk doorheen dat ik eigenlijk zelfs na 1 week al de 2mm er door kon doen. Omdat ik er zoveel commentaar en negatieve reacties op kreeg ze er toen maar uit gehaald. Wil ze toch zo graag dat ik maar schijt heb aan iedereen, dus gister van 1,2mm naar 1,6mm gegaan. Links ging redelijk makkelijk maar rechts voelde ik daarna wel even. Maar nu voel ik eigenlijk niks meer. Sowieso wacht ik zeker nog wel een tijd totdat ik naar 2mm ga, ik wacht liever te lang dan dat ik mn oor kapot maak.

Maar nu dus dr vraag na hoeveel tijd jullie ongeveer stretchen of voelen dat het genezen is :)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:24

Femjo schreef:
Ik weet niet meer wie mij dare2ware en classic glamour heeft aangeraden. Heel erg bedankt daarvoor! Afgelopen dinsdag een nieuwe poging gewaagd in Rotterdam deze keer. Super netjes en aardige mensen waarbij ze echt de tijd nemen voor je. Zo blij dat ik hier heen ben gegaan.


Ik weet niet of ik het jou heb aangeraden, maar ben wel groot fan (mijn septum, medusa en daith zijn er gepiercet, en ga dinsdag weer!) dus ik vind het tof om te horen dat het je zo goed is bevallen.

Heb je een fotootje? :D

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:28

Ik wacht altijd minimaal een maand Pepperrr en kleine stapjes nemen.

jahoorisgoed

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-18 22:46

In het begin hield ik tussen het stretchen 4 weken. Links ging altijd heel soepel, rechts wat moeilijker. Na een paar maten probeerde ik links een paar dagen eerder, dit ging goed, de keer erna nog een dag eerder en uiteindelijk hield ik er links 3-3,5 week tussen. Ooit, volgens mij van 4-5 mm, heb ik er minder dan 3 weken tussen gedaan, dat is toen onwijs gaan ontsteken dus dat heb ik geweten :')
Rechts heb ik steeds wat langer de tijd gegeven en dat werkte het beste als ik er 5-5,5 week tussen liet zitten. Ik denk dat het een beetje uittesten is, dat je er vanzelf achter komt wat het beste werkt voor jou en aanvoelt wanneer het genezen is.
In het begin gaat het stretchen over het algemeen makkelijker, maar als je in het begin te snel gaat en daar je oren mee beschadigt/je oren niet goed kunnen genezen, ga je daar later waarschijnlijk wel last van krijgen, ook al lijkt het nu alsof het allemaal soepel en makkelijk gaat. Ik zou voor de zekerheid ook gewoon 4 weken tussen het stretchen in houden, beter te lang wachten dan te snel gaan :)

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 00:08

Drunksheep schreef:
Femjo schreef:
Ik weet niet meer wie mij dare2ware en classic glamour heeft aangeraden. Heel erg bedankt daarvoor! Afgelopen dinsdag een nieuwe poging gewaagd in Rotterdam deze keer. Super netjes en aardige mensen waarbij ze echt de tijd nemen voor je. Zo blij dat ik hier heen ben gegaan.


Ik weet niet of ik het jou heb aangeraden, maar ben wel groot fan (mijn septum, medusa en daith zijn er gepiercet, en ga dinsdag weer!) dus ik vind het tof om te horen dat het je zo goed is bevallen.

Heb je een fotootje? :D



Ja volgens mij wel, ben ik dankzij jou nu ook fan :D. Leuk, ga je voor een nieuwe piercing? Stiekem is het een feestje om daarheen te gaan :)) Ik mag over 3 weken erheen voor controle en misschien dat ik mijn smiley laat verwisselen of 'm toch eruit haal. Ben laatst met een stalgenootje mee geweest voor haar piercing ergens anders. Het was daar prima, maar ging er zo anders aan toe. Mijn piercing wou ik per se door dare2ware of hun andere zaken laten piercen en totaal geen spijt.

Oké een fotootje, daar vraag je mij wat. Ik ben niet zo bekend met dit soort forum. Vrees dat mijn foto heel groot voor de dag gaat komen, maar ik doe een poging :')
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 06:05

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:22

Femjo schreef:
Ja volgens mij wel, ben ik dankzij jou nu ook fan :D. Leuk, ga je voor een nieuwe piercing? Stiekem is het een feestje om daarheen te gaan :)) Ik mag over 3 weken erheen voor controle en misschien dat ik mijn smiley laat verwisselen of 'm toch eruit haal. Ben laatst met een stalgenootje mee geweest voor haar piercing ergens anders. Het was daar prima, maar ging er zo anders aan toe. Mijn piercing wou ik per se door dare2ware of hun andere zaken laten piercen en totaal geen spijt.

Oké een fotootje, daar vraag je mij wat. Ik ben niet zo bekend met dit soort forum. Vrees dat mijn foto heel groot voor de dag gaat komen, maar ik doe een poging :')
[ [url=m/u5w9yY.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah superfijn om te horen! Ziet er goed uit, mooi sieraad ook. Van Anatometal toch? :) En hoe vond je het piercen zelf?

Ik ga inderdaad voor een nieuwe piercing. Heb al een sieraad uit mijn eigen collectie laten steriliseren toen ik mijn daith liet piercen, maar toen ik die wilde laten piercen was mijn 'vaste piercer' er niet. Wilde 'm eigenlijk in een forward helix of in een faux rook, maar beiden pasten niet in mijn kleine oren. Van de forward helix wist ik dat al, maar voor de faux rook wil ik nog een second opinion van 'mijn' piercer. En anders wordt het denk ik een conch :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 12:25

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-08-22 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 17:32

Drunksheep schreef:
Ah superfijn om te horen! Ziet er goed uit, mooi sieraad ook. Van Anatometal toch? :) En hoe vond je het piercen zelf?

Ik ga inderdaad voor een nieuwe piercing. Heb al een sieraad uit mijn eigen collectie laten steriliseren toen ik mijn daith liet piercen, maar toen ik die wilde laten piercen was mijn 'vaste piercer' er niet. Wilde 'm eigenlijk in een forward helix of in een faux rook, maar beiden pasten niet in mijn kleine oren. Van de forward helix wist ik dat al, maar voor de faux rook wil ik nog een second opinion van 'mijn' piercer. En anders wordt het denk ik een conch :D


Geloof dat ie van Anatometal is ja. Ik wou in eerste instantie een simpeler subtiel sieraad met 1 steentje, maar toen ze mijn andere sieraden zag, vond ze dit er beter bij passen. Blij dat ik daarnaar geluisterd heb, anders was het toch net niet en dat was zonde geweest. Nu is het gelijk goed. Piercen viel reuze mee. Ik heb een beetje een gek gevormd oor en ze keek goed naar de anatomie ervan. Vertelde duidelijk wat ze ging doen en dat werkte heel geruststellend.

Wat een mooi sieraad! Wie is jou vaste piercer? Groot gelijk dat je voor een seconde opinion gaat, dan weet je het tenminste zeker en anders is een conch ook een vette piercing :D

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 18:58

Ah bedankt voor der reacties!! :)

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 22:03

Femjo schreef:
Geloof dat ie van Anatometal is ja. Ik wou in eerste instantie een simpeler subtiel sieraad met 1 steentje, maar toen ze mijn andere sieraden zag, vond ze dit er beter bij passen. Blij dat ik daarnaar geluisterd heb, anders was het toch net niet en dat was zonde geweest. Nu is het gelijk goed. Piercen viel reuze mee. Ik heb een beetje een gek gevormd oor en ze keek goed naar de anatomie ervan. Vertelde duidelijk wat ze ging doen en dat werkte heel geruststellend.

Wat een mooi sieraad! Wie is jou vaste piercer? Groot gelijk dat je voor een seconde opinion gaat, dan weet je het tenminste zeker en anders is een conch ook een vette piercing :D


Ah dat is helemaal leuk! Ik vind het ook erg mooi staan bij je simpele ringetje zo :D helemaal als je er zo lang mee moet doen ivm genezen is het fijn als het gelijk heel mooi is. En Anatometal heeft goede kwaliteit sieraden.

Mijn vaste piercer is Eva (vrouw met dreads), zij heeft me echt over mijn angst voor piercen heen geholpen ook :))