Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
o0eefje0o schreef:Ik heb de ingreep heeeel erg vaak geassisteerd is een vrij kleine ingreep en zou het zeer zeker doen als je er over denkt! Resultaat is altijd erg netjes en de littekentjes worden bij de goede artsen ontsmettend mooi weg gewerkt in de plooien van je huid. De kliniek waar ik voor werkte kosten 900 euro
Ragdollcat schreef:Eerlijk gezegd vind ik het na de ingreep de ogen er raar uitzien, bij mijn tante, buurvrouw is het ook gedaan, jaren later ziet het er nog steeds raar uit.
En kijk eens naar Gerard Joling, ziet er toch raar uit, zo anders.
Ik zou het enkel laten doen als je er echt last van hebt, want om mooier te willen zijn.....je wordt er niet mooier op.
Ragdollcat schreef:Eerlijk gezegd vind ik het na de ingreep de ogen er raar uitzien, bij mijn tante, buurvrouw is het ook gedaan, jaren later ziet het er nog steeds raar uit.
Ik zou het enkel laten doen als je er echt last van hebt, want om mooier te willen zijn.....je wordt er niet mooier op.
Ragdollcat schreef:Bij zeer weinig mensen ziet het er met wat geluk natuurlijk uit.
Bij de meeste mensen ziet het er gek uit en dat zie je ook bij de meeste fotos op google.
Judass schreef:Ragdollcat schreef:Bij zeer weinig mensen ziet het er met wat geluk natuurlijk uit.
Bij de meeste mensen ziet het er gek uit en dat zie je ook bij de meeste fotos op google.
Want google is zo'n betrouwbaar medium
Ik denk dat het wel meevalt met het onnatuurlijke. Gewoon research doen naar een goeie kliniek en kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Ragdollcat schreef:Judass schreef:
Want google is zo'n betrouwbaar medium
Ik denk dat het wel meevalt met het onnatuurlijke. Gewoon research doen naar een goeie kliniek en kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
De fotos liegen niet, ziet er niet uit.