Mijn vriend heeft sinds een tijd allemaal rare klachten en sinds deze week zorg ik na school voor hem als zijn ouders er niet zijn. Wij zitten beiden in 3 Havo Hij voelt zich sinds vorige week maandag niet helemaal goed en maandag is het in de loop van de dag erger geworden en is hij naar huis gegaan. Na school ben ik er direct heen gegaan en was hij zo moe dat hij niet eens zelf op kon staan. Hij had toen een beetje verhoging en migraine Dinsdag hadden wij een uitgeroosterde dag en kreeg ik om half 10 een appje dat hij alleen was en weer niet zelf in de benen kon komen. Om 10 uur was ik daar en had hij koorts. Ook had hij een hele pijnlijke keel en moest hij veel hoesten Woensdag voelde hij zich een stuk beter maar nog wel thuis gebleven van school, nog steeds extreem vermoeid en heel veel hoesten/keelpijn. Donderdag hadden we excursie naar Duitsland en is hij ook meegegaan. Nog wel moe maar het leek beter te gaan. Vrijdag ging het weer fout en kon hij weer niks, vermoeid, hoesten, keelpijn Zaterdag nog steeds het zelfde verhaal Zondag kreeg hij ineens een hele erge bloedneus, het bloed stroomde uit zijn neus vertelde hij, verder nog steeds de zelfde klachten. Vandaag voelde hij zich beter en ben ik na school weer naar hem toe geweest. Toen ik weg wou gaan begon zijn neus weer te bloeden, de hele wasbak zat onder het bloed en het stroomde er in straaltjes uit. Ik ben net thuis, ben pas weggegaan toen zijn moeder thuis kwam. Ik maak me heel veel zorgen, eerst dacht ik aan Pfeiffer maar nu met die bloedneuzen denk ik zelfs aan Leukemie oid... Van de week heb ik amper kunnen leren voor toetsen. Vrijdag een proefwerk compleet verpest, vandaag een so verpest en morgen heb ik een proefwerk duits( daar moet ik al minimaal 4 uur mee besig voor een voldoende) en daar heb ik nog steeds niet voor geleerd... als dit zo door gaat gaat dat natuurlijk hardstikke fout. Ik slaap ook slecht doordat ik me zoveel zorgen maak. Zondag is hij trouwens naar de dokter geweest en die denkt dat het gewoon griep is... als ik google op de klachten is de eerste pagina allemaal leukemie... Ik heb geen idee wat ik hiermee wil bereiken, het even van me afschrijven en misschien heeft er wel iemand advies voor me... Respect als je alles hebt gelezen
Gianti
Geplaatst: 25-01-16 18:58
Nooit Google gebruiken dan krijg je met meest simpele klachten al meest erge kwalen als Dokter zegt griep is het grote kans griep.. hij is heel erg heftig dit jaar
Als de dokter aan griep denkt kan dat best. Op Google vind je bij de meest onschuldige symptomen al de meest ernstige ziektes. Probeer je daardoor niet gek te laten maken.
Utixo
Geplaatst: 25-01-16 19:01
Klinkt mij ook in de oren als griep hoor.
Als ik Google dat mijn kleine teen zeer doet, moet hij eraf en ik in quarantaine.
x_Heidi
Geplaatst: 25-01-16 19:01
Grote kans op griep! Heerst idd. Je vriendje is nog heel jong, iedereen is weleens ziek.
Lolacabana
Geplaatst: 25-01-16 19:03
Ik denk ook een griepje, bij mij is door het hoesten ook een adertje gesprongen. Lijkt heftiger dan het is.
Shirley
Geplaatst: 25-01-16 19:03
Denk ook gelijk aan griep, daar kunnen die bloedneuzen ook bij voorkomen.
Reken maar dat de dokter echt wel verder kijkt als daarvoor aanleiding is
Door koorts kan je (als je er wat gevoelig voor bent) veel sneller bloedneuzen krijgen, dus dat zou prima kunnen als hij griep heeft. lekker uitzieken dus
ellepel
Geplaatst: 25-01-16 19:39
Klinkt als griep, en als je verkouden bent kun je inderdaad sneller bloedneuzen krijgen.
Goed er op letten dat hij zijn rust neemt, en uit ziekt en dat hij goed zijn vitamijes neemt. Zo goed mogekijk eten en desnoods even een multivitamine er tijdelijk bij.
Wens hem maar beterschap
Storm
Geplaatst: 25-01-16 21:31
Denk ook griep, daar kun je enorm beroerd van zijn, en van mannen is bekend dat ze er bijna dood van gaan
Zelf heb ik ook last van bloedneuzen, mijn dochter ook, en al helemaal als we ziek zijn.