Ik weet niet als het goed staat dus verplaats het anders maar.
Ik heb al sinds vorige woensdag hele erge hoofdpijn. Het is met vlagen. Ik ben sinds woensdag niet meer naar school geweest, want ik kan me nergens goed op concentreren. En al het geluid is me te veel. De hoofdpijn zit in mijn voorhoofd en een beetje aan de zijkant maar voornamelijk voorhoofd. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik slik al heel veel asprines. Of heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes
Bonjour
Geplaatst: 25-01-16 14:10
Ehm daarvoor bestaat een huisarts? Wij kunnen hier wel met zn allen over gaan speculeren, maar dat kan je alleen maar op een verkeer spoor brengen.
Huisarts? Zou gewoon eens een doorverwijzing vragen naar een neuroloog. Ik heb ook enorm vaak vreselijke hoofdpijn. 3 neurologen geraadpleegd elk een andere conclusie. Maar alle 3 wel over hetzelfde eens: geen migraine.
Ene zei stress, ander zegt spanningshoofdpijn en een ander zegt clusterhoofdpijn. Symptomen komen bij mij overeen met die van clusterhoofdpijn. Ik neem bij erhe hoofdpijn Excedryne. Andere medicatie helpt niet (dafalgan, aspirines)
Birdie60
Geplaatst: 25-01-16 14:22
Het heerst, is een virus. Ik vorige week gehad een paar dagen. HA had ik ook gebeld, die vertelde dat.
Hoofdpijn kan zo veel dingen zijn, maar in de meeste gevallen is een doorverwijzing naar de neuroloog toch wel een van de laatste dingen die ze doen.
Hier migraine en gevoelig voor voorhoofdholteontstekingen, dus heb meer dan genoeg ervaring met scherpe hoofdpijn die lang aanhoudt. Bij ontstekingen in je holtes (ben je verkouden geweest de afgelopen weken?) even xylometafamine neusspray halen en dat gebruiken, lost het meestal vanzelf op. Als het na een paar dagen niet minder wordt even naar de HA voor een kuurtje.
Voor migraine heb ik zo veel verschillende medicatie geprobeerd. Eerst altijd gewoon ibuprofen, paracetamol, later heb ik zelfs injecties gehad die ik zelf moest inbrengen. Uiteindelijk werkt ook bij mij Excedrin het best, en dat is gewoon bij de drogist te koop Ik neem meestal zo'n ding, alle gordijnen dicht en dan even goed slapen. Meestal is het dan wel weg.