Miltpijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pastis

Miltpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-16 11:55

Hoi bokkers,

Ik heb sinds een 6tal weken rgelmatig erg veel pijn thv mijn linkerzijde, gepaard met momenten van enorme moeheid. Het begint onder de ribbenkast en loopt door tot iets boven mijn heupbeen. Eerst dacht ik dat het uitstralingspijn was van mijn menstruatie en/of eicelrijping. Hiervoor naar gynaecoloog geweest die niets verdacht zag of voelde. Wel kwam er bij de bloedname aan het licht dat mijn infectiewaarden gestegen waren. Hier is verder niets aan gedaan. Echter is de pijn wel gebleven.
Hierna nogmaals naar de gewone HA geweest, die dacht dat het miltpijn was door stress en/of vermoeidheid. Bij de bloedname opnieuw verhoogde infectiewaarden. Ben nu aan de laatste dag antibiotica (Augmentin Retard 750), maar heb nog steeds last. Stoelgang etc is geen probleem, kan ook gewoon alles eten en doen.
Ik ben zelf verpleegkundige, maar weet het zo even niet. Is het verantwoord mijzelf helemaal binnenstebuiten te laten keren, of moet ik mij bij de diagnose miltpijn neerleggen? Ik ken verder niemand met 'miltpijn' en weet ook niet goed of dit wel met AB te verhelpen valt.

Blij even m'n hart te kunnen luchten, al kan het best overkomen dat ik zit te miepen voor niets :)

Murthul

Re: Miltpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 21:06

Vervelend dat je nog steeds last hebt zeg, als ik jou was zou ik gewoon weer terug naar de huisarts gaan, evt opnieuw bloed afnemen, het kan best zijn dat de antibiotica niet voldoende geholpen heeft maar dat je met een andere soort helemaal prima geholpen bent. Je miept natuurlijk niet voor niets, je loopt al 6 weken met regelmatig veel pijn, dr was een behandelplan dat niet werkte, dus dan moet er gewoon een nieuw plan komen. :)