Een pil kwijt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LieveLoes

Een pil kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 19:22

Hoi Bokkers.

Ik ben sinds een maand aan de pil & nu heb ik mijn eerste strip leeg, vandaag zou de laatste zijn. Nu ben ik echter zaterdag een pil kwijt geraakt (laten vallen in een grote ruimte)

Wat nu? Pil van een volgende strip pakken of gewoon niet slikken en volgende week aan de nieuwe strip beginnen?

Bedankt!

Anoniem

Re: Een pil kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:23

Je kan een pil uit de volgende strip pakken en die strip dan bewaren voor als er vaker zoiets als dit gebeurd.

Als je nu stopt, dan moet je er rekening mee houden dat je ook één dag eerder weer begint met slikken.

Zelf heb ik een reservestrip, ze verdwijnen hier wel eens in het afvoerputje :+

Mariett
Blogger

Als je een pil vergeet in de laatste week (of in jouw geval, kwijtgeraakt op de laatste dag), dan kan je gewoon de stopweek nu doen. Dat wordt in mijn handleiding ook aangeraden. Misschien dat dat bij jou anders is, heb je de bijsluiter nog?

Vjestagirl

Nu stoppen en over 7 dagen overnieuw beginnen (dus de hele cyclus 1 dag opschuiven)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:24

Gewoon nu stoppen en dan volgende week maandag weer of gewoon doorslikken als je niet ongesteld wil worden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:25

Iris82 schreef:
Gewoon nu stoppen en dan volgende week maandag weer of gewoon doorslikken als je niet ongesteld wil worden.

Dat doorslikken zou ik zeker in de eerst periode niet doen. Laat je lichaam eerst maar eens gewoon wennen aan de hormonen en een normale balans daarin vinden.

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 19:25

Jans schreef:
Je kan een pil uit de volgende strip pakken en die strip dan bewaren voor als er vaker zoiets als dit gebeurd.

Als je nu stopt, dan moet je er rekening mee houden dat je ook één dag eerder weer begint met slikken.

Zelf heb ik een reservestrip, ze verdwijnen hier wel eens in het afvoerputje :+

Dit zou ik doen :D

LieveLoes

Re: Een pil kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 19:27

Bedankt allemaal! Ik denk dat ik hem nu niet neem en dan volgende week maandag begin. Dan is mijn menstruatie ook niet in de weekends :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:46

elizexbeau schreef:
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik hem nu niet neem en dan volgende week maandag begin. Dan is mijn menstruatie ook niet in de weekends :)

Ik zorgde altijd dat ik mijn laatste pil op vrijdag nam, dan werd ik altijd op maandag of dinsdag ongesteld ☺️

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 21:53