Aloe Vera Juice ervaringen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Udo2001

Aloe Vera Juice ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 20:47

Ik lees dat Aloe Vera veel doet voor je spijsvertering. Ik probeer gezond te eten, weinig koolhydraten en volop te sporten. Vorig jaar ben ik in 3 maanden 10 kg afgevallen. Ook altijd last gehad van spijsvertering, helaas is dat ook zo gebleven... Wie heeft het eerder gebruikt,of heeft andere tips?
Laatst bijgewerkt door Udo2001 op 17-01-16 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:51

Mag ik vragen waarom weinig koolhydraten? Je lichaam heeft namelijk alle macro's nodig om goed te kunnen werken, vooral met sporten. Dit houdt je lichaam een paar maanden vol en daarna heb je deze toch echt nodig..
Google even op weinig koolhydraten en sporten. Ik weet niet of het zou is, maar het kan zomaar te maken hebben met je slechte spijsvertering
Laatst bijgewerkt door Cowgirl_K op 17-01-16 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Udo2001

Re: Aloe Vera Juice ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 20:53

Ik schrap het niet volledig, maar eet geen pasta, brood en aardappels.. Zou graag met mensen praten die ervaring hebben met aloe vera

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 20:56

Ja ik heb het gebruikt, en het hielp geweldig!
destijds €18,00 voor n fles maar zo de moeite waard, het heeft mij enorm geholpen.
Probeer het toch dan weet je het!

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:02

Ik gebruik het ook, dan niet de variant specifiek voor de spijsvertering, maar de fles die je gewrichten ondersteunt. Maar merk toch ook zeker wel een positieve invloed op mijn darmen. Regelmatiger en minder opgeblazen gevoel, ondanks dat ik nooit last heb gehad van opstoppingen zeg maar.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 21:04

kwita schreef:
destijds €18,00 voor n fles maar zo de moeite waard, het heeft mij enorm geholpen.

Welke heb jij gehad? Er zijn diverse in omloop namelijk... Zie door de bomen het bos niet!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 21:05

Cowgirl_K schreef:
Mag ik vragen waarom weinig koolhydraten? Je lichaam heeft namelijk alle macro's nodig om goed te kunnen werken, vooral met sporten. Dit houdt je lichaam een paar maanden vol en daarna heb je deze toch echt nodig..
Google even op weinig koolhydraten en sporten. Ik weet niet of het zou is, maar het kan zomaar te maken hebben met je slechte spijsvertering

Zeker niet... heb er altijd al last van gehad!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 21:32

Udo2001 schreef:
kwita schreef:

Welke heb jij gehad? Er zijn diverse in omloop namelijk... Zie door de bomen het bos niet!

sap van de rode pilaren in een witte 4kante fles liter of 0,5 liter

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 22:20

Ik heb het een tijd gedronken ivm acne, maar had toen niet het gewenste effect. Schijnt wel heel gezond te zijn, maar vind het wel duur.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-16 22:50

Esther_ schreef:
Ik heb het een tijd gedronken ivm acne, maar had toen niet het gewenste effect. Schijnt wel heel gezond te zijn, maar vind het wel duur.

Rode pilaren! 1 liter voor 14,99... Dan wil ik het wel eens proberen!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 23:02

Ik heb de aloe vera juice van forever living gedronken.
En ik werd er juist erg uhm winderig van en opgeblazen gevoel.....voor mij was het geen succes.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 22:36

Vandaag bij toeval een de tuinen shop tegen gekomen. Daar de aloe vera meegenomen. Daar maar eens mee beginnen!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:25

ellepel schreef:
En ik werd er juist erg uhm winderig van en opgeblazen gevoel.....voor mij was het geen succes.

...afhankelijk van..... Gesteld dat je iets eet, drinkt, slikt etc dat goed is voor de goede darm bacteriën, dan kan het idd wel. gebeuren dat je de eerste weken wat winderiger wordt. Goed om te weten, maar het kan een teken van succes zijn.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:37

Mattisson nemen :j is de puurste zonder rommel erbij.

Bij gebruik van natuurlijke hulpmiddelen/supplementen wil ik je graag adviseren naar een natuurgeneeskundige te gaan ter ondersteuning. Niet afgaan op internet recensies of zelf aanklooien. Je kan meer stuk maken, óók met natuurlijke middelen.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 23:41

Eh, wat zou je dan kapot kunnen maken met natuurlijke middelen....?

(Los van dingen die weliswaar natuurlijk zijn, maar ook apert giftig, zoals de besjes van de aardappelplant - of dingen die "gewoon onverstandig" zijn, zoals bij een longontsteking vasthouden aan enkel kruidenthee.)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:26

ellepel schreef:

Deze gehad.. Negen dagen. Was goed vol te houden, maar lang zat.. Stevig dieet die eerste negen dagen/kuur. Aloe schudden voor t drinken en achterover gieten, dan is t goed vol te houden. Onthoud wel zolang je je eet en beweegpatroon niet langdurig aan past je weer aankomt als je stopt met dit soort kuren.

Naranga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:28

Jij hebt het over de kuur Sammie, je kan het ook gewoon dagelijks drinken om bijvoorbeeld je darmen te ondersteunen (in mindere hoeveelheden gelukkig)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 00:30

Dat weet ik, maar ik heb die kuur gedaan dus haal ik die aan.. ;)

Overigens redelijk goor dus om dat gewoon ff langdurig te drinken omdat t goed zou zijn vergt een volharding := dan kun je t beter los kopen in een Etos of da oid.