Natuurlijk was het irritant maargoed iedereen in mijn omgeving hield het op wintertenen. Ik had er immers ook niet heel veel last van, ongeveer zo 1x in de week en dan alleen in de winter. Daarom ben ik er ook nooit mee naar een huisarts gegaan.
Alleen nu wordt het probleem wel steeds groter.

Ik heb er nu niet alleen last van wanneer ik van een koude naar warme omgeving ga maar ook zomaar ineens. Als ik bijvoorbeeld een paar kilometer heb gelopen, lang heb stil gestaan of zoals nu terwijl ik op de bank zit te lezen.
Het enige wat helpt tegen dit zeer vervelende gevoel is of heel koud water er over heen of (als ik er op tijd bij ben) mijn voeten hoog houden.
Inmiddels gebeurt dit een paar keer op een dag en dat brengt soms nogal ongemakkelijke situaties met zich mee kan ik jullie vertellen.
Naar mijn idee leef ik best gezond, ik eet veel groente, wandel elke dag zo'n 3 tot 5 km en ik drink af en toe een borrel. Ohja helaas ik rook wel.
Wie o wie herkent dit en heeft misschien tips?

), Ben dus nu steeds alles aan het vetten om iig dat te voorkomen. En ja heb 10.000den handschoenen in allerlei diktes en maten liggen, thermogoed, skibroeken etc.