Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:... tegen kanker?
Een vraag die mij behoorlijk bezig houdt de laatste tijd. Nu met het overlijden van David Bowie en Alan Rickman denk ik hier wederom over na. De meest bizarre dingen worden uitgevonden, we printen kunstorganen, klonen dieren, zetten mensen op de maan... Ik hoorde dat tegenwoordig zelfs getest kan worden vóór de zwangerschap hoe groot de kans is dat een evt kindje een erfelijke afwijking zou hebben bij een specifiek ouderpaar.
Hoe komt het dan toch dat er nog geen definitief antwoord is op deze rotziekte? Is het echt zo goed als onmogelijk om het geheel te genezen? Of zit er daadwerkelijk iets in de complot theorieën rondom de farmaceutische industrie?
Ik ben erg benieuwd hoe bokkers hier tegenover staan.
Yunomi schreef:Je hoort vaak geruchten dat van kanker beter een chronische ziekte kan 'worden gemaakt' omdat dit de farmaceutische industrie meer geld oplevert, immers wel een commerciële industrie. Ik weet het niet, ik denk dat ik dat niet wil geloven maar het zou me niet verbazen.
Zeeuwsemeid schreef:Yunomi schreef:Je hoort vaak geruchten dat van kanker beter een chronische ziekte kan 'worden gemaakt' omdat dit de farmaceutische industrie meer geld oplevert, immers wel een commerciële industrie. Ik weet het niet, ik denk dat ik dat niet wil geloven maar het zou me niet verbazen.
Dit is wat ik vermoed, waarom genezen als je meer verdiend met het aanrommelen?
Overigens vind ik dat niet kunnen, ik heb liever een middel dat je helpt om van kanker te genezen. Rot ziekte.