Hee meiden, Na het lipstick challenge topic is het nu tijd voor volledige looks!
Elke 2 weken een nieuw thema, en per thema kun je beslissen of je wel of niet meedoet. Dus geen verplichting om alles mee te doen maar altijd welkom om het wel te doen.
Het eerste deel is bedacht, andere ideeën mogen naar mij gestuurd worden via pb zo houden we het topic overzichtelijk.
We beginnen 1 februari! Om op te warmen heb je tot 1 februari om een eigen look te plaatsen, je daily look of iets wat je mooi vond.
Leuk! Even geen standaard look foto bij de band maar voornamelijk niet te warme bruine tinten.
mie123gie
Geplaatst: 14-01-16 17:08
Leuke challenge dit! Bij deze de foto van mijn daily look:
Make-up die ik gebruik: Foundation: big easy van benefit in de kleur light. Concealer: Mac studio fix concealer in NW20 Poeder: uh ja een translucent powder van Kiko, ik weer de naam niet meer. Bronser: hola bronser van benefit. Highlighter: Cream highlighter van Kiko (ik heb geen idee welke kleur het is) Oogschaduw primer: de standaard primer van urban decay. Oogschaduw: strange, limit, nooner en dust uit het naked 3 palet. Eyeliner: gel eyeliner van Maybeline en een oog potlood van Mac. Mascara: roller lash van benefit. Lipstick: velvet teddy van Mac. Lip potlood: whirl van Mac. Wenkbrauw gel: dip brow van Anastasia Kwasten: de essentials set van real techniques en de beauty blender.
Edit: make-up producten erbij gezet.
Laatst bijgewerkt door mie123gie op 14-01-16 17:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Is het een idee om erbij te zetten wat voor make-up er door iedereen gebruikt word? Bijv. Welke foundation en mascara en dergelijke. Voor de nieuwsgierige onder ons?
Niniane
Geplaatst: 14-01-16 17:17
Ik doe mee!
Kijk wel wanneer ik een foto plaats van een dagelijkse look. Heb een behoorlijke ontsteking/heksenpukkel op mijn kin zitten en die is niet het fotograferen waard.
mie123gie
Geplaatst: 14-01-16 17:20
kelliiee1993 schreef:
Is het een idee om erbij te zetten wat voor make-up er door iedereen gebruikt word? Bijv. Welke foundation en mascara en dergelijke. Voor de nieuwsgierige onder ons?
Dat is wel een goede ja!
Anoniem
Geplaatst: 14-01-16 17:43
Kan niet meer editten...
Vandaag vrij simpel.
Nars concealer in Vanilla MAC Mineralized Skinfinish in light Nars Laguna bronzer Dior Coral Cruise blush Becca Champagne Pop Benefit Gimme Brow Nars Narsissist palette (3 kleuren) Stila smudge stick waterproof Stingray (bovenste waterlijn) xLookx (of zoiets) legergroene eyeliner (onderste waterlijn) MAC Soar + Twig
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-16 17:44, in het totaal 3 keer bewerkt
Lindor92
Geplaatst: 14-01-16 17:43
Leuk ik volg! Ik kijk per thema of ik meedoe.
Mijn look vandaag. Vrij rustig.
Foundation: Blèzi All day Foundation 05 Light Poeder: Blèzi Compact Powder 20 Cappuccino Oogpotlood: Blèzi Eye Pencil 35 Midnight Blue Oogschaduw: Blèzi Eye Shadow 40 Vivid Silver & 10 Wispy White Wenkbrauwen: Blèzi Eye Shadow 50 Lavish Brown Mascara: Blèzi Mascara 10 Black Blush: Blèzi Blush 30 Posh Peach Lipstick: Blèzi LipFix 60 Graceful Pink
Ik gebruik alleen producten van Blèzi omdat ik hier ook mee werk.
Zal straks even via computer een lijstje van gebruikte producten posten.
linoleum
Geplaatst: 14-01-16 18:40
linoleum schreef:
Nog even foto van mij (hele bokt upload staat vol met lipstick challenge foto's ) [ [url=m/7TAiDF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gezicht Primer: MAC Prep+Prime Natural Radiance Base Lumiere in Pink Foundation: Estee Lauder Double Wear Stay-in-place foundation Concealer: Estee Lauder Double Wear Stay-in-place concealer Poeder: MAC Prep+Prime translucant powder pressed Contour: MAC Sculpting Powder in Bone Beige Blush: MAC Blush Melba Highlighter: Too Faced Candlelight Glow Duo (gouden zijde) Setting spray: Urban Decay All Nighter
Wenkbrauwen Primer: MAC Paintpot in Painterly Poeder: MAC Eyeshadow in Charcoal Brown Concealer: Catrice Camouflage Cream Wenkbrauwpotlood: Anastasia Beverly Hills Brow Wiz in Medium Brown
Ogen Primer: MAC Paintpot in Painterly Oogschaduw: meerdere kleuren uit Urban Decay Naked 2 Eyeliner: MeMeMe Eye Sweep Mascara's: Dior Diorshow Maximazer en daaroverheen Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara
Lippen Lipliner: MAC Lipliner in Soar
Kwasten Verscheidenheid van Zoeva, MAC, Real Techniques en Anastasia Beverly Hills
Mooi jullie make-up allemaal! Ik waag me niet aan een foto. Laatste tijd krijg ik met geen enkele mascara mijn wimpers normaal omhoog. Eyeliner en oogschaduw ben ik sowieso al een drama in jammer genoeg.
_Denise_
Geplaatst: 14-01-16 19:08
Ik schrik echt van de hoeveelheid make-up gebruikt in de posts hierboven voor een daily look Waar halen jullie de tijd vandaan? Ik kom niet verder dan mascara en wat poeder in de wenkbrauwen.
Eight, wel heel anders dan hiervoor of niet? Staat je goed! Zou denk ik je wenkbrauwen wat donkerder doen, maar niet richting rood gaan.
Denise, dat is voor mij echt een dagelijkse look. Ik vind het erg leuk om te doen en neem er dan ook de tijd voor. Daarnaast scheelt het dat ik het dagelijks doe, voor deze look ben ik ongeveer 15/20 minuten kwijt.
TessJazz
Geplaatst: 14-01-16 19:31
Oh leuk! ik kijk even of het lukt om mee te doen ivm tijd . Ik ben al bijna klaar met mijn opleiding als visagist , gisteren geslaagd voor mijn theorie examen. Dus vind het wel leuk om mee te doen. Is natuurlijk ook weer oefening! ik werk met de producten van Royal effem! (Top spullen). Foto van dailylook zal ik zo plaatsen
Edit : daily look.. of alleen mascara haha..
Misschien leuk om te plaatsen, dit was een gala (kerst look )