Ik kan het niet echt vinden op het internet, maar ik ben na langere vluchten vaak enorm duizelig. Ik heb maandag net iets minder dan 4 uur in het vliegtuig gezeten en ben nu nog steeds duizelig (tot aan mijn balans verliezen, dus het is echt storend).
Hetzelfde gold voor de heenvlucht van 3,5 uur.. Ik ben duizelig geweest tot aan de terug vlucht. (Dus ruim 1 week). Hier is maar 1 uur tijdsverschil dus een jetlag lijkt me niet het probleem, in Londen heb hier namelijk geen last van.
Toen ik eens 14,5 uur in een vliegtuig moest zitten heb ik ruim een week een schommelend gevoel gehad, waarbij ik de eerste dagen de wereld ook echt zag bewegen. (Maar dit kan ook deels een jetlag geweest zijn omdat er 10 uur tijdsverschil was met Nederland).
Over het algemeen drink ik genoeg en eet ik ook genoeg. Mijn laatste 2 vluchten heb ik grotendeels geslapen. Op kortere vluchten heb ik hier sowieso nooit last van, maar ook op langere vluchten speelt dit niet altijd.
Nu las ik dat dit met reisziekte te maken kan hebben. Ik voel mij echter nooit ziek, alleen soms in de auto.. Zouden reistabletten dit nare 'after' gevoel kunnen voorkomen/verminderen?? Iemand die hier ervaring mee heeft? Want het helpt niet mee in mijn functioneren, ik ben er echt een beetje ziek van en traplopen etc is echt niet fijn als de hele wereld schommelt.. (Zelfs nu ik stil op de bank zit ben ik duizelig).