Snurken, nog meer lotgenoten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaarije

Snurken, nog meer lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 00:48

Tja, snurken.. Ik word er zo moe van :+
Ik lig nu dus ook te luisteren naar de vreemde geluiden die mijn vriend uitstoot in plaats van dat ik slaap.

Inmiddels zijn wij het traject ingestapt van het ziekenhuis.

Ben benieuwd of er meer mensen net als mij zijn, die zich geen raad meer weten hoe ze moeten slapen, of juist mensen die zelf snurken en hier hinder van ondervinden, dus Brand los!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:54

Ik heb ook een snurker. Vooral als hij op zijn rug ligt kan ik het shaken -O-
Ik slaap al standaard met oordopjes in maar soms presteert hij het om daar nog doorheen te zagen.
Gelukkig draait hij zich al vanzelf op zijn zij als ik hem aantik (resultaat van vaak afreageren op m'n arme slapende lief,waardoor hij zelf ook gebroken wakker werd :o )

Dus tegenwoordig kan ik er aardig doorheen slapen,en een keer op drie per nacht wordt ik wakker omdat hij op z'n rug is gedraaid,tik ik hem aan,draait hij om en slaap ik weer verder.
Hij heeft ook gezegd dat als ik er meer last van krijg dat hij ook een keer wil verder kijken naar een oplossing,maar tot nu toe vind ik het nog net niet erg genoeg.

Heb je wel eens een snurkstrip geprobeerd? Of van die keelspray?
En Google eens op oefeningen. Het heeft namelijk veelal te maken met de spieren in de mond en keel. En alle spieren zijn te trainen. Dat heeft mij ook geholpen,ik snurkte vroeger ook.
Laatst bijgewerkt door Tivoli op 14-01-16 00:56, in het totaal 1 keer bewerkt

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:55

Ik meld me.. Mijn vriend stuur helaas ook een echte snurker!

Nachten wakker liggen, en zelfs op het logeer bed slapen (ik) is hier vanzelfsprekend..

Willen nu eens gaan kijken naar 1 of andere neus klem o.i.d. Wie niet waagt wie niet wint. Iemand ervaring?

Het aller vervelendste vind ik nog dat ik zelf een lastige 'inslaper' ben. Duurt vaak een half uur tot een uur tot dat ik slaap. En vriend lief die slaapt binnen 5 minuten. Ik slaap het fijnste in als het helemaal stil is. Dus zelfs licht gesnurk of iets in die trant kan ik me al aan gaan irriteren!

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:56

kusvoorjou schreef:

Nachten wakker liggen, en zelfs op het logeer bed slapen (ik) is hier vanzelfsprekend..

Willen nu eens gaan kijken naar 1 of andere neus klem o.i.d. Wie niet waagt wie niet wint. Iemand ervaring?

Het aller vervelendste vind ik nog dat ik zelf een lastige 'inslaper' ben. Duurt vaak een half uur tot een uur tot dat ik slaap. En vriend lief die slaapt binnen 5 minuten. Ik slaap het fijnste in als het helemaal stil is. Dus zelfs licht gesnurk of iets in die trant kan ik me al aan gaan irriteren!

Edit: ik slaap altijd met oordoppen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 00:58

kusvoorjou schreef:

Misschien kan je afspreken dat jij wat eerder naar bed gaat zodat je rustig kan inslapen? Of wordt je dan wakker als hij naar bed komt?

Apart slapen heb ik ook eens geprobeerd,maar ik heb juist al m'n hele leven moeite met alleen slapen (dan voel ik me onveilig)

Maaaarije

Re: Snurken, nog meer lotgenoten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 01:05

Ik lig inderdaad ook regelmatig op de logeerkamer.
Mijn vriend ademt altijd Door zijn mond, ook overdag. Dus als hij niet snurkt maar alleen ademt is het al alsof hij een marathon gedaan heeft :+

Hij heeft een scan gehad in het ziekenhuis, alle holtes zijn verder netjes.
Heeft een allergie test gehad en is allergies voor stofmijt.
Heeft een spray gehad die niet werkte, waardoor ik nog minder sliep omdat ik steeds op wou Letten of het werkte :Y)

We wachten nu op een oproep van een slaap test.

Oordoppen heb ik ook geprobeerd, maar door mn tragus piercings doen mn oren dan de volgende ochtend onwijs zeer.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 01:10

Hier ook een vriend met houtzagerij wereldbedrijf.
Wat kan die snurken zeg.. op zn zij, op zn rug, op zn buik, niks werkt.
Hij heeft het wel eens laten onderzoeken en hij heeft lichte slaapapneu. Maar niet erg genoeg om zo'n kapje te laten vergoeden..
Inmiddels zit ik er ook aan te denken om met oordoppen te slapen, maar mn vriend vind het al zo vervelend voor me, en hij zit er erg mee, dat ik hem niet verder wil 'beledigen' door oordoppen in te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 01:10

Herkenbaar :') , pap snurkt en mam ook en ik ook :')

Woon alleen tegenwoordig , mam en pa slapen apart. Op vakantie lig ik met mam in 1 bed dus veel feest snachts , ik stoot haar aan en zij mij. Ken jullie gevoelens echt wel :P

Pap is boomzaagexpert , als ik vroeg kom bij ouders hoor ik hem op de wc nog zijn bomen doorzagen :')

Ben wel erg benieuwd wat jullie kerels straks hebben met een ziekenhuis traject en of jullie dan lekker slapen kunnen!

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 01:13

Rebecca schreef:
Herkenbaar :') , pap snurkt en mam ook en ik ook :')

Woon alleen tegenwoordig , mam en pa slapen apart. Op vakantie lig ik met mam in 1 bed dus veel feest snachts , ik stoot haar aan en zij mij. Ken jullie gevoelens echt wel :P

Pap is boomzaagexpert , als ik vroeg kom bij ouders hoor ik hem op de wc nog zijn bomen doorzagen :')

Ben wel erg benieuwd wat jullie kerels straks hebben met een ziekenhuis traject en of jullie dan lekker slapen kunnen!

Misschien is dat het, en moet vriendlief ander werk zoeken. Hij werkt namelijk in de bosbouw :+

Ik geloof dat ze eerst de slaap test gaan doen. En de dokter had het over het verwijden van z'n neus holtes.
Maar eerst maar afwachten wanneer het ziekenhuis het tijd vind om hem uit te nodigen voor die test. 7 december was de laatste afspraak...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 01:23

Hier ook 1.. mag er zo weer naar luisteren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 01:24

Ah kijk ! , tijd voor ander werk :') (al werkte pap bij een recycle bedrijf met plastic en ervoor was het touw , na 50 jaar trouwe dienst met pensioen nu )

Brr moet je voor je vriendin over hebben := , met een slaaptest kan jij 1 nacht lekker slapen ! Verwijden klinkt echt niet zo fijn eigenlijk haha

7 december mwah mwah , drukke decembermaand ertussen valt nog mee..

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 01:25

@Tivoli

Eerder naar bed gaan lukt eigenlijk niet zo aangezien we beide savonds de paarden rijden en dan tegen half 10 a 10 uur thuis zijn.. douchen en naar bed. Af en toe wel eens een avond thuis Door de week maar dan wil je ook niet echt vroeg naar bed gaan, dan is een avondje bank hangen heerlijk. Heb het wel eens geprobeerd maar ik ga er dan 'op liggen' wanneer hij naar boven komt en kan dus dan ook niet slapen..

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 01:45

Schijnt niet veel bijzonders te zijn Rebecca, dat zei de dokter tenminste dat het een simpele ingreep is.

Maar aangezien ik chronisch ziek ben en echt min een uur of 9/10 slaap nodig ben heeft hij het er wel voor over :)
Hij vind het zelf namelijk ook heel vervelend dat ik er niet door kan slapen

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 01:57

om te beginnen zeg tegen hem dat hij op zn zij moet gaan liggen en niet op zn rug en laat hem verliggen als hij op zn zij snurkt. Mijn vriend reageert zelfs in zn slaap daarop

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 01:58

Tivoli schreef:
Ik heb ook een snurker. Vooral als hij op zijn rug ligt kan ik het shaken -O-
Ik slaap al standaard met oordopjes in maar soms presteert hij het om daar nog doorheen te zagen.
Gelukkig draait hij zich al vanzelf op zijn zij als ik hem aantik (resultaat van vaak afreageren op m'n arme slapende lief,waardoor hij zelf ook gebroken wakker werd :o )

Dus tegenwoordig kan ik er aardig doorheen slapen,en een keer op drie per nacht wordt ik wakker omdat hij op z'n rug is gedraaid,tik ik hem aan,draait hij om en slaap ik weer verder.
Hij heeft ook gezegd dat als ik er meer last van krijg dat hij ook een keer wil verder kijken naar een oplossing,maar tot nu toe vind ik het nog net niet erg genoeg.

Heb je wel eens een snurkstrip geprobeerd? Of van die keelspray?
En Google eens op oefeningen. Het heeft namelijk veelal te maken met de spieren in de mond en keel. En alle spieren zijn te trainen. Dat heeft mij ook geholpen,ik snurkte vroeger ook.

ja precies dat

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 02:00

franka75 schreef:
om te beginnen zeg tegen hem dat hij op zn zij moet gaan liggen en niet op zn rug en laat hem verliggen als hij op zn zij snurkt. Mijn vriend reageert zelfs in zn slaap daarop

Dat doe ik.
Hij snurkt ook op zijn zij maar minder.
Al na een minuut of 5 draait hij weer terug naar zijn rug.
Hij reageert er helaas in zijn slaap niet op dus moet hem echt wakker maken en 4x vragen of hij op zijn zij wil liggen omdat hij steeds weer in slaap valt..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 02:02

zweep erbij

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 02:04

:+ :+

Hij krijgt al regelmatig een por haha.
En aangezien hij lange werkdagen heeft 6 dagen per week en er elke dag om 5 uur uit moet wil ik hem ook niet te vaak wakker maken snachts.

Als ik eenmaal slaap, slaap ik ook wel door maar het in slaap komen is net even een puntje haha.
Hopelijk krijgt hij snel een oproep van het ziekenhuis

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 02:05

haha mijn vent snurkt ook verschrikkelijk. Ik tik hem ook veel aan, nu heeft hij zo'n anti snurk ding gekocht en dat helpt erg goed. Hij ademt nog wel zwaar maar snurkt niet meer! *\o/*

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 02:07

Daar op hopen dan maar.
fijn dat het goed werkt kirri

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 02:27

kirri schreef:
haha mijn vent snurkt ook verschrikkelijk. Ik tik hem ook veel aan, nu heeft hij zo'n anti snurk ding gekocht en dat helpt erg goed. Hij ademt nog wel zwaar maar snurkt niet meer! *\o/*

Wat voor ding is dat? Ik ben geïnteresseerd haha

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 02:41

Afbeelding

Deze is het :D

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 02:46

kirri schreef:
[ [url=m/bvsekJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze is het :D

Thnx! Ga morgen direct even zoeken op internet.. En ja, ik lig weer wakker Door gesnurk.. :(

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 02:49

Dat Is waardeloos :( mocht je het niet kunnen vinden kan ik hem vanuit hier wel versturen :j

Ik ben ook wakker maar dat komt Door een hypere pup :+

ilse46

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 07:44

Ik zit hier nog even achter de pc voordat ik naar werk ga,maar het geluid wat uit de slaapkamer komt is afschuwelijk!

Het ergste is dat je gauw geïrriteerd bent vanwege slaap gebrek en van het liefdesleven ook weinig meer terecht komt.