Slijmbeursontsteking heup... Hoe lang?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Slijmbeursontsteking heup... Hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:17

Blijkbaar vonden the powers that be dat me nog niet genoeg aan mijn lijf mankeerde... Sinds een paar dagen een slijmbeursontsteking in mijn heup -O-

Ik werk in de gehandicaptenzorg maar op dit moment ben ik niet zo gek veel waard.

Bij de thuiszorgwinkel krukken gehaald om te ontlasten maar eigenwijs als ik ben wel gewoon op de fiets naar het werk. En tja, dan kunnen die krukken niet mee...

Ik ben totaal geen pieperd maar dit doet toch flink zeer.

Er zijn hier vást ervaringsdeskundigen... Hoe lang waren jullie er zoet mee?

Op dit moment zit ik op 3x per dag 25mg diclofenac en 1000mg paracetamol maar ik heb nog steeds pijn...
Vrijdag naar de fysio...

Storm

Re: Slijmbeursontsteking heup... Hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:46

Ik heb een paar keer een slijmbeursontsteking in mijn schouder gehad en daar ben ik best lang mee zoet geweest. Beide keren wel een half jaar... Vast niet wat je horen wil.
Veel beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:04

Oohhh Wiljo dat meen je niet |(

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:09

Ik heb een een slijmbeursontsteking gehad/ heb sinds ik bevallen ben in juni (iets van perséé alles nog willen kuisen 1 dag voor keizersnede :D ).
In het begin mocht ik geen medicatie omdat ik borstvoeding gaf, dit na 6 weken moeten opgeven omdat ik niet genoeg melk had ( misschien had de ondraagelijke pijn er wel iets mee te maken). Dan medicatie gehad, dat wel iets hielp maar niet genoeg.
Daarna nog 2 keer een spuit er in gehad, telkens met een maand ertussen. De eerste 2 weken ging het goed en daarna was het weer hetzelfde.
Nu kan ik eindelijk volgende week dinsdag onder de scanner en zullen we zien wat het verdict gaat zijn.

Moet wel zeggen dat er nog bekkeninstabiliteit tussen zit ook. IK moest normaal 6 januari terug gaan werken maar dit mocht ik niet aangezien ik kinderverzorgster ben bij de baby's en dit te zwaar is.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:16

ik heb dat ook in mijn heup,dat is inmiddels chronisch geworden :7
Op mijn hurken in de tuin wieden,iets zwaars tillen en er mee lopen...gaat helemaal fout.Dan staat mijn heup in de fik en wil mijn been niet meer.
Ik slik dan een paar dagen naproxene 550mg.Dan gaat het wel weer.
Een bezoekje aan de chiroprator kan ook helpen.
Sterkte ermee!

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:18

Oei, kan dit chronisch worden dan , Geerke?
Ik zit vooral in met mijn werk, ik wil mentaal graag terug gaan werken maar fysiek gaat het niet. Ik kan niet veel en lang tillen, draaien, mij bukken,....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:32

Ik kan nu ook niet of nauwelijks met cliënten werken... Nu ga ik dus overkoepelend bezig maar jeetje... :\

Hoop dat de fysio vrijdag wat kan doen... Ik geloof dat ik het toch wel iets serieuzer moet gaan nemen dan...

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 21:58

Ik heb er 3 jaar mee rondgelopen, zelfs een spuit gehad omdat ze dachten dat ik een slijmbeursontsteking in mijn heup had.. Werkte niet. Reumatoloog vermoedde dus toch geen slijmbeurs adh hiervan.

Paar maanden later een echo gehad bij de fysio. Ben nu een paar weken onder behandeling middels shockwave therapie en ik ben weer bijna pijnvrij! Nog wel erg stijf met tijden.

Ik vermoed ook dat ik er nooit helemaal meer vanaf kom maar het is nu draagbaar!

Heb nooit acute pijnen gehad, werk ook in de ouderenzorg maar had veel zeurende pijn en pijn bij door mijn hurken gaan, lopen en omdraaien. En die stijfheid dus!

Ik kan je echt aanraden een goede fysio te zoeken die met shockwave behandeld!!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 22:01

Lang helaas over het algemeen. Heb op veel plekken ontstekingen gehad, schouder, heup door een nare val van knollie. Heup later nog terug gekomen. Ben daar een beste tijd mee bezig geweest met zware pijnstilling zodat bewegen mogelijk blijft. Nu ben ik al weer ruim 2 maanden met twee ellebogen zoet dankzij overbelasting door kruklopen meer dan anders,