Ik hyperfentileer de laatste dagen steeds, ben onder behandeling hiervoor.. Zoals paniekaanvallen maar nu last van soort kiespijn en zere kaak ben zelf ook wat griepig zoals hoofdpijn zere spieren en wat lichte oorpijn
Zou de kiespijn kaakpijn hier te maken mee hebben ? Of moet ik me zorgen maken denk gelijk aan het ergste haha
Bij flinke verkoudheid kunnen je holte's opspelen en kunnen je kaak en kiezen pijn doen vooral bovenkaak en kiezen.
ladylisa
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-16 22:51
Ja snap ik maar zo verkouden ben ik ook weer niet alleen oorpijn hoofdpijn en zere spieren alleen nu kaakpijn en denk gelijk aan het hart ofso.. Sorry hihi
Hier hetzelde. Loop al 3 maanden met hoofdpijn en kiespijn. 2 x tandarts, huisarts foto's en kno arts verder. Gisteren kaakfysio. Ik blijk toch echt te klemmen en knarsen . dus het zijn toch de spieren, terwijl ik toch echt van mening was dat mijn kiezen er uit zouden vallen zo zeer. Nu afspraak bij tandarts om een bitje te laten maken voor de nachten.
akishino
Geplaatst: 13-01-16 12:16
ladylisa schreef:
Gister viel de pijn mee, nu is het er weer et lijkt echt op kiespijn doet echt zeer.. Maar even bellen met de tandarts
Is het één kies of een heel gebied? en als het één kies is doet die dan extra pijn bij koud of warm drinken?
Als het een "heel gebied" is wat pijn doet is het vaak of door de holte's die verstopt zitten of inderdaad van knarsen of klemmen.
Ik hoop dat de pijn snel weg is, is heel vervelend om kiespijn te hebben.
ladylisa
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-16 18:11
Ja heel lastig.. Vanmorgen gebeld en kon gelijk terecht, foto's gemaakt geen gaatjes of wat.. Ze denken dat ik onbewust tanden knars en ze klem.. Volgendeweek moet ik weer heen voor andere kant daar zat al een gaatje die wordt dan gevuld dan even overleggen miss een bitje.. Heb het sinds maandag ene keer is het wel andere keer niet
PortRoyal
Geplaatst: 13-01-16 18:33
Dat kan heel goed van spanning/stress komen. Je lijf kan onder emotione druk rare geintjes met je uithalen. Ik weet er inmiddels alles van. En dan wordt je angstig en krijg je nog meer gedonder.
Hai TS weet je al meer? Ik ben vandaag bij de orthodontist geweest voor een bitje, zij legde uit dat wanneer je je kaken op elkaar klemt, er een druk op kan komen van zo''n 800 kilo, dus kan voor behoorlijk wat klachten zorgen. Ik kan volgende week mijn bitje ophalen. Druk die er dan nog uitgeoefend kan worden is 4-8 kilo. Dus een behoorlijk verschil