Sinds maandag nacht heb ik enorme buik krampen die samen gaan met een enorm pijnlijke rug. Hoe ik ook zit of sta of beweeg, het doet pijn. Ik kom de dag door met een aantal antigripines wat de pijn voor een uurtje ongeveer verlicht. Ik heb altijd al last van mijn rug en ben daar ook voor door een mri geweest maar deze pijn is echt anders.
Ik ben echt helemaaal niet van dokters etc. vandaar nog geen bezoek gebracht. Als het maandag nog niet over is gaan we naar de huisarts.... Misschien hebben jullie nog tips om de nacht door te komen want slapen doe ik ook niet meer.. Of om de pijn iets te verlichten. Het gaat dan echt om de onderbuik/rug
Ik krijg ook altijd pijn in mijn onderrug als ik buikpijn heb. (Maagpijn met boven rugpijn) Kersenpitzak en veeeel water kan dan het verlichten. Anders is het gewoon uitzitten.
Heb je onlangs iets verkeerds of anders gegeten?
Vertrouw je het niet gewoon naar de huisarts gaan hoor!
Mettee
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-16 13:07
Ben inderdaad nagegaan wat ik heb gegeten maar niks raars of anders dan normaal.. Ben bang dat het toch een bezoekje aan de huisarts wordt.. Ik lig nog steeds met enorme pijn
Edit: ga vandaag naar de huisartsenpost
Mettee
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-16 17:17
Lig nu op bed op de spoed eisende hulp, bloed geprikt (ja echt, ik..) en wachten nu op de uitslag. Gaan nog kijken naar de blinde darm en de rug.. Ze weten nu nog niet veel
Yom
Geplaatst: 10-01-16 17:23
ik dacht aan galstenen maar dat zullen ze al wel uitgesloten hebben, sterkte
Birdie60
Geplaatst: 10-01-16 17:25
Sterkte TS.
Mettee
Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-16 17:34
Ze willen eerst bloed afwachten ze hebben nog niks uitgesloten.. Ben heel benieuwd de pijn is echt niet te doen. Dankjewel
Heb je ook pijn bij het plassen, veel kleine beetjes plassen en/of bloed in je urine?
croyslover
Geplaatst: 10-01-16 17:43
heeft het misschien met ongesteldheid te maken? heb ik voordat ik anticonceptie slikte ook gehad. arts heeft mij trouwens anticonceptie voorgeschreven tegen de pijn , nu gaat het prima. ik ben ook niet van de artsen , ik ging eigenlijk naar de arts voor mijn pfeiffer (die ik nu niet meer heb, we wisten toen nog niet dat ik het had!)en hebben dit probleem gelijk voorgelegd nog geen twee minuten en het was geregeld! helaas waren de bloedtesten voor de volgende dag toen ook gepland hahaha ivm pfeiffer
Ik gebruik al 2 jaar de pil en alleen een beetje buikpijn voor de menstruatie maar dat voelt heel anders. Ik heb geen pijn bij het plassen wel bloed, meost dat ook mee nemen maar ze kunnen er niet veel mee door dat bloed erdoor..
Ze hebben een ontsteking in het bloed gevonden, nog onduidelijk of t de blinde darm is. Moet zo een echo maken om te kijken.. Heb pijnstillers gehas dus het is iets dragelijker geworden
Ik moet het doen met aspirines, dan gaat het een tijdje weer. Ik blijf morgen nog maar een dagje rusten en dan kijken of ik weer wat kan.. Ze denken aan een onsteking rond de ei leider