GGZ Hoorn

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sammert

GGZ Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 14:44

Hallo,

Ik was benieuwd of mensen ervaringen hebben met de GGZ ( hoorn ) .
Of jullie daar goeie of slechte ervaringen mee hebben.

Brand los.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: GGZ Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 16:06

Ik heb positieve ervaringen met GGZ Hoorn. Ik heb daar EMDR therapie gehad van een ontzettend fijne en geduldige therapeute, en ook begeleiding gehad van een maatschappelijk werkster. Dat heb ik nu allang niet meer nodig (sterker nog, woon nu in een totaal andere provincie :+ ) maar we hebben nog wel vriendschappelijk contact. Fijne kundige mensen en je bent voor je gevoel niet 'de zoveelste patiënt'.

Sammert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 16:37

Cayenne schreef:
Ik heb positieve ervaringen met GGZ Hoorn. Ik heb daar EMDR therapie gehad van een ontzettend fijne en geduldige therapeute, en ook begeleiding gehad van een maatschappelijk werkster. Dat heb ik nu allang niet meer nodig (sterker nog, woon nu in een totaal andere provincie :+ ) maar we hebben nog wel vriendschappelijk contact. Fijne kundige mensen en je bent voor je gevoel niet 'de zoveelste patiënt'.

Gelukkig heb jij daar fijne ervaringen . Helaas geldt dat niet voor mijn zusje.

pluche_pluusJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:11

En wat is je bedoeling van dit topic?

Mocht je bepaalde problemen hebben met een organisatie lijkt me het zinvoller om dit te bespreken met de betrokkene zorg professionals.
In plaats van dit op een openbaar forum te plaatsen. ;)

Ilja000

Re: GGZ Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:17

Ik heb ervaring met het GGZ Hoorn. Maar... ten eerste ga ik die niet zomaar op Bokt zetten. Ten tweede al helemaal niet als ik niet weet wat het doel van je topic is :)

Voor klachten heeft het GGZ inderdaad, net als alle andere instellingen, een klachtenprocedure.