Ik heb al een tijdje last van super pijnlijke steken in mijn onderarm. Het voelt echt alsof het diep vanbinnen komt en het is niet op te wekken. Wel word het iets minder als ik heel hard op die plek druk. Meestal duren ze een halve tot een hele minuut, maar dan zit ik ook gewoon even met ingehouden adem omdat het zo'n pijn doet en kan ik mijn hele arm gewoon even niet gebruiken. Ben hiermee naar de huisarts geweest. Toen kreeg ik een stagiar en die zei dat het spierkrampen waren. Normaal heb ik echt alle vertrouwen in mijn huisarts inclusief de stagiares die hij heeft lopen, maar na 5 minuten had deze het wel gezien dacht hij. Ik weet hoe spierkrampen voelen en dit leek er in de verste verte niet op. Ik ben in oktober 2014 geopereerd aan mijn schouder want het kapsel was te veel uitgerekt. Toen hebben ze helaas een zenuw geraakt en deze is zo beschadigd dat ik een deel van mijn bovenarm niet of nauwelijks voel. Verder niet echt een probleem, maar ik vroeg me af of het daarvan zou kunnen komen, van die operatie in het algemeen. Ik heb onder begeleiding van een fysio mn revalidatie goed afgerond. Iemand hier ervaring mee?
Groeten Lynn
ellepel
Geplaatst: 07-01-16 13:01
Terug naar de huisarts, lijkt mij dat er toch iets met een zenuw of spier aan de hand is En zeg dat je geen stagiare wil,maar dat er goed naar word gekeken
bij mij zijn die steken teken dat er wat beklemt zit. Vaak spieren in bovenarm, schouder, nek. D.m.v. Dry needling bij de fysio gaat het dan weer een tijdje goed . (bij mij een chronisch probleem)