Fitnissbal

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ben je positief over de fitnissbal van de Action?

Ja, ik ben er zeer tevreden over.
1 (20%)
Ja, de kwaliteit is naar prijs.
1 (20%)
Nou, hij is oké maar niet de beste.
2 (40%)
Nee, reageer waarom niet en welke wel fijn is.
1 (20%)

Totaal aantal stemmen: 5

Jelloy

Fitnissbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 19:31

Hallo!

Ik ben bezig met flexchair trainingen en mijn instructeur heeft mij aangeraden een grote bal(fitnissbal) te kopen waar ik op kan gaan zitten en zo dus al een stuk aan mijn eigen houding te werken.
Nou ben ik dus opzoek naar een goede bal waar ik op kan gaan zitten zonder dat ik heel erg snel aan de grond kom. Ik ben niet al te groot dus een reuze bal is nou ook weer niet nodig maar een te kleine bal is ook niet echt handig. :Y)
Nou heb ik gehoord dat er bij de Action liggen maar aangezien ik wel even moet reizen voor ik bij de action ben, wil ik eerst anderen horen en zien. Dus als iemand zo lieftallig wil zijn en er eens een foto van te maken en dan zijn mening erover te beschrijven, dan ben ik zo blij als een kind :') .
Maar er mogen ook andere ballen aangeraden worden, dus weet je een bal die iets voor mij zou kunnen zijn en niet al te duur is, laat het even weten.

Dank aan iedereen die mij helpt of dit leest!! :j

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:47

Hier kan je in elk geval zien welke maat bal je nodig hebt om erop te kunnen zitten en ermee te kunnen fitnessen: http://www.alprovi.nl/welke-maat-of-typ ... b-ik-nodig .

Ik weet niet of de Action verschillende maten heeft in hun fitnessballen, ik zie ze in elk geval op dit moment niet op hun internetsite.

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 21:22

Jet schreef:
Hier kan je in elk geval zien welke maat bal je nodig hebt om erop te kunnen zitten en ermee te kunnen fitnessen: http://www.alprovi.nl/welke-maat-of-typ ... b-ik-nodig .

Ik weet niet of de Action verschillende maten heeft in hun fitnessballen, ik zie ze in elk geval op dit moment niet op hun internetsite.

Dankje voor de link van de groote! _/-\o_
Klopt ik heb het ook niet kunnen vinden, toeval heeft mijn stalgenootje mij geappt dat ze ze heeft gezien bij de action maar ze had weinig tijd dus heeft er helaas geen voor mij meegenome ... en heeft ze er verder ook niet naar gekeken :')

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:48

Misschien maar goed ook, voor hetzelfde geld had ze een te grote of te kleine bal voor je meegenomen :D . Ik zou gewoon lekker zelf even gaan kijken bij de Action.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 21:51

Bij de action 7€ dacht ik
Geloof z'n 66/70cm doorsnee als ik me niet vergis
Als je t echt wilt weten laat ik m wel leeg en meet ik m op voor je

Het is in elk geval een super goede oefening mijn lesklanten moeten ok op de bal :+
Ik zelf kan inmiddels zonder voeten op de grond handen aan n tafel d'r op zitten en dan ook echt recht
Een van mijn lesklanten bijna ze zit er ook heel veel op

Daarbij is het veel gezonder voor je lichaam als je er op zit als je bv veel bureau werk enz doet :j

Sunflower0

Re: Fitnissbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:09

Ik heb ze van de week ook zien liggen in de Lidl. Met verschillende maten!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:17

RT-V --> MWS

Omdat de vraag eigenlijk niet rijtechnisch is en het versterken/balanceren van je lichaam op MWS past, denk ik dat het topic daar het beste tot zijn recht komt.

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:17

Ik heb die en gebruik hem als speelbal voor knollie. Ipv die dure paarden dingen.
Ik heb hem niet helemaal opgeblazen, ivm de flexibiliteit van het materiaal.
Maar 800/900kilo knollie ging er lomp met haar voorbeen op staan, en hij is dus niet lek of stuk :=

Dus hij is best sterk :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:18

Gebruiker201 schreef:
Ik heb ze van de week ook zien liggen in de Lidl. Met verschillende maten!

Indd bij lidl t/m morgen

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:28

Ik heb er vorig jaar eentje van de Lidl gekocht voor de paarden en die is nog steeds heel.
Gebruik hem om onder het zadel te voetballen, soms krijgen ze hem in de paddock en doe ik er af en toe balans oefeningen op. Koste geen drol en gaat al lang mee wat ik niet verwacht had.
Als de paarden hem krijgen laat ik er wel iets lucht uit zodat er niet teveel spanning op staat af ze er een keer op duwen. Hij is 70 cm groot volgens mij.

Afbeelding

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:39

Bij de action zijn ze 65 cm. Prijs weet ik zo niet.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:44

Bij de Aldi zag ik ze ook liggen, verschillende afmetingen

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 01:02

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 08:26

BEDANKT! :j
Fijn dat mullie reageren!

[quote="_Milo"]Ik heb die en gebruik hem als speelbal voor knollie. Ipv die dure paarden dingen.
Ik heb hem niet helemaal opgeblazen, ivm de flexibiliteit van het materiaal.
Maar 800/900kilo knollie ging er lomp met haar voorbeen op staan, en hij is dus niet lek of stuk :=

:wow: denk dat ik vandaag eens naar de lidl gaan. :D

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 21:01

Helaas is het gister niet gelukt om naar de lidl te gaan. Gelukkig kon in vandaag naar huis, dus een action in de buurt :Y)
Vandaag er dus een gehaald en ik vindt het een super flijne bal en ik raad hem echt aan! Fijne grip de groote is voor mij prima. :j