Ik heb sinds gisternacht ineens mega buikpijn, het begon in de nacht met niet helemaal lekker zijn. Dit heeft gister de hele dag aangehouden, nu heb ik sinds gisteravond en vannacht elke keer flinken steken in mijn buik ze komen ongeveer om de aantal seconde. Mijn buik is ook gevoelig aan zowel de rechter en de linkerkant onder mijn navel. Als ik echt heel erg van deze steken heb dan neem ik een slokje water en dan stopt het heel even maar gaat snel daarna ook weer verder.
Ik ben gister al bij de huisarts geweest voor 2 ontstoken oren dit komt door een virus dus misschien heeft het daar mee temaken.
Heeft iemand misschien de oplossing waardoor de buikpijn minder kan worden ?( geen enkele pijnstilling werkt ). Ik heb namelijk geen zin om weer bij de ha te zitten vandaag ben er de afgelopen maanden iets te vaak geweest..
Oef buikpijn kan zo vervelend zijn! Wat bij mij helpt is me opkrullen in de foetushouding en een lekkere warme kruik er tegenaan. Evt wat tijgerbalsem erop. En goed naar je buik blijven ademen, ook al is het verleidelijk om oppervlakkig te gaan ademhalen. Probeer naar de pijn toe te ademen
Beterschap!
Nymbous
Geplaatst: 05-01-16 08:05
.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Warme kruik ben ik de hele nacht al mee bezig dat werkt heel even tot dat de steken weer terug komen. Drinken dat doe ik genoeg, vandaag maar even rustig aan doen en dan morgen maar is kijken hoe het gaat..
ja idd. bovenstaande vraag zou ik ook stellen. loslaatpijn kan evt een blindedarm ontsteking zijn, omdat het ook rondoom je navel zit. Maar buikpijn kan zoveel zijn: - is je ontlastigspatroon goed? dus geen obstipatie of diarree - iets vreemds gegeten( te vet of misschien te kruidig) - te weinig drinken kan obstipatie veroorzaken overigens. - eet je vezelrijk? - zijn het steken of is het continue aanwezig?
De buikpijn was wat minder maar neemt nu weer toe, ook de steken zijn weer om de aantal seconde. Ontlasting is goed ben vanmorgen nog geweest. Ik drink goed eten doe ik omdat het moet, Drukpijn heb ik een beetje. Ik Ga er gewoon vanuit dat het een virus is