Het is nu 2016 en iedereen kent het wel, de nieuwe voornemens. Namelijk: ''Vanaf 2016 ga ik écht afvallen''. In het echt ben je de eerste maand goed bezig, maar daarna stop je ermee.
Ik wil dus proberen om daadwerkelijk écht af te vallen.
Mijn reden om af te vallen: Op 3 okt. 2014 ben ik gevallen en naar het ziekenhuis gegaan. Ze zeiden toen dat ik mijn hand gekneusd had. Dus ik ben gewoon gaan paardrijden en klimmen want ik dacht, de pijn is wel over na 2 weken. 3 maanden later had ik nog steeds pijn. Dus toen was ik naar de dokter gegaan. Deze zei dat ik toch nog even naar het ziekenhuis moest gaan. Ik naar het ziekenhuis... bleek het al 3 maanden gebroken te zijn (mijn hand) dus ik moest meteen in het gips en op 16 februari 2015 moest ik een operatie. Ik mocht 6 weken lang helemaal niks doen. niet fietsen, niet rennen, niet springen, niet achter op op de scooter... alleen lopen en met de auto mee met mijn ouders.
Deze periode ben ik wel wat aangekomen. Sinds dien heb ik niks meer aan mijn conditie gedaan, dit wil ik graag gaan verbeteren.
ik vind het zelf altijd heel erg leuk om op YouTube filmpjes te kijken over sporten. Vaak maken Amerikaanse meiden dit soort filmpjes en dit vind ik echt ontzettend leuk.
Maar nu is mijn vraag: Is dit leuk/goed om te doen?? Wat is jullie mening. Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven.
Nog een fijn nieuw jaar en de beste wensen!