Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vonneke schreef:En dan aan het einde van het jaar de color obstical en de zombie rush.
Waarschijnlijk ook nog een strong viking, maar die zijn voor mij zo enorm ver weg en daarbij het inschrijven erg duur.
Winged schreef:[naam] schreef:En dan aan het einde van het jaar de color obstical en de zombie rush.
Waarschijnlijk ook nog een strong viking, maar die zijn voor mij zo enorm ver weg en daarbij het inschrijven erg duur.
Daarom, weekendje vrijwilligen. Als je zaterdags vrijwilliger bent, kun je zondags lopen bijvoorbeeld.
Smurflin schreef:Ik ben ook niet bekend met survival runs. Ik zal zo eens googlen.
Jullie hebben wel leuke runs op de planning staan! Ik wil eerste deze 2 eens proberen, als ik de smaak te pakken heb kan ik er altijd nog een plannen.
Ik doe zelf nu 2 x per week crossfit, 1 x per week OCR training (dit is vooral op grip etc). Hiernaast moet ik dus het hardlopen gaan oppakken, 5 kilometer loop ik wel uit, maar veel verder zal ik niet komen. Dan zou ik uitkomen op 4 x trainen per week en ik denk dat dat wel genoeg is. Eventueel nog een keertje extra kracht erbij om de spieren te trainen die ik met de WOD gemist heb. Nadeel is wel dat ik een blessuregevoelig lichaam heb, dus mijn sportmasseur zal het druk krijgen haha.
Wel slim om als vrijwilliger mee te doen Winged. Is het dan zeker dat je een kaartje krijgt voor de volgende run?
dondeyne schreef:Winged; survivalrun ken ik niet zo, maar klinkt leuk! Waar kun je daar meer info over vinden?
Edit: inmiddels gegoogled en gevondenBegrijp dat het een soort zwaardere obstakelrun is? Ben wel benieuwd naar jouw ervaringen t.o.v. bekendere obstakelruns!
vencedor schreef:Ik heb met vonneke de zombierush gedaan. wil in juni de break out 8 km lopen.
vonneke schreef:Welke runs versta je onder survival Winged?